Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mám plnohodnotnou kvalifikaci pro vyučování Aj na 2.stupni?
PříspěvekNapsal: čtv 06. led 2011 12:55:35 
Dobrý den,

prosím o radu.V roce 2001 jsem ukončila na Pedagogické fakultě v Olomouci dálkové studium bakalář a v diplomu mám uvedeno,že jsem vystudovala obor učitelství anglického jazyka pro druhý stupeň základní školy s titulem Bc.nyní mi kolegyně psala/ jsem na mateřské/,že jsme zařazeni níže v platových tabulkách.Jsem z toho úplně vedle.Podle zákoníku jsem si našla,že kvalifikovaný= magisterské studium.Já jsem se bohužel nedostala na pokračující magisterské studium a Olomouci akreditace skončila,tak nabízí dvouoborové studium.
Znamená to-že jsem nekvalifikovaná?Prý existuje výjimka.A jak potom je brán učitel s aprobací Ch,co učí Aj? Nebo s vystudovaným magisterským oborem -pedagogika volného času učící češtinu.Moc děkuji za odpověď.Popřípadě řešení,nebo kam se obrátit.
Našw studium bylo v době,kdy ČR neměla dostatek učitelů Aj.A studium se otevíralo každé dva roky.


Naposledy upravil Jana Kneřová dne čtv 06. led 2011 17:44:01, celkově upraveno 1
přejmenování tématu


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Mám plnohodnotnou kvalifikaci pro vyučování Aj na 2.stup
PříspěvekNapsal: čtv 06. led 2011 17:57:42 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: pon 01. čer 2009 11:07:29
Příspěvky: 1671
Dobrý den Amalo,
Vítám Vás v diskuzi a děkuji za nové téma. Jistě nejste sama, která se dostala do podobné situace, tak je dobře, že se ptáte.
Pojmenovala jsem téma přesněji, aby se Vám dostalo dříve odpovědi. Ze stejného důvodu jsem téma přesunula z předškolního vzdělávání do základního.
Držím palce. Ať se Vaše věc vyřeší co nejlépe.

_________________
Jana