Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Má smysl doplnit si kvalifikaci učitelství angličtiny na ZŠ?
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. led 2010 16:55:45
Příspěvky: 5
Dobrý den,
jsem studentka 3.ročníku PedF, Učitelství pro 1.st.ZŠ. Založila jsem toto nové téma, protože bych se ráda dozvěděla něco o tom, jak je to ve školách s kvalifikovaností učitelů angličtiny.

Co konkrétně bych se chtěla dozvědět? Zajímá mě hlavně to, jaké jsou vaše osobní zkušenosti. Jestli u vás na škole učí převážně lidé, kteří k tomu mají oprávnění (státnice na PedF, učitelské minimum), nebo "pouze" lidé, kteří prokázali svou jazykovou úroveň nějakou státní zkouškou či mezinárodním certifikátem a nebo zda to jsou lidé, kteří učí dlouhá léta bez nějaké zkoušky (a v tom případě, jestli po nich ředitel/ka vyžaduje doplnění).

Proč mě to zajímá? Protože stojím před rozhodnutím, jestli "pokoušet" osud (ano, bohužel pouštět se do toho je na naší fakultě dost riskantní podnik i pro člověka anglicky zdatného...nejde zde jen o naše znalosti :( ) a snažit se dojít ke státnicím a tak mít na učení angličtiny papír. Nebo to nerisknout a při hledání práce pak prokázat mou úroveň angličtiny certifikátem, s tím, že si když bude potřeba, pedagogické minimume na CŽV doplním.

Doufám, že jsem svou prosbu popsala sruzumitelně. Pokud ne, ráda nejasnosti upřesním.
Předem děkuji za (konstruktivní) reakce a názory.
Miriam


Naposledy upravil Lucie Slejšková dne čtv 07. led 2010 9:05:04, celkově upraveno 1
upřesnění názvu tématu


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Má smysl doplnit si kvalifikaci učitelství angličtiny na ZŠ?
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 18:54:39 
Offline