Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hodnocení učitele
PříspěvekNapsal: čtv 15. lis 2012 20:27:52 
Dobý den, jsem studentka třetího ročníku na gymnáziu. Už od prvního ročníku mám problém s hodnocení náší učitelky na český jazyk. Několikrát se mi stalo, že mi u testu bez odůvodnění strhla bod s celovýho počtu a tím pádem se mi změnila známka na horší stupen. Přijde mi, že vždy udělá vše pro to, abych neměla líp jak za tři. Minulý týden jsme měli nahlášený test z Máje. Den pře testem, učitelka říkala, že kdo nepsal ještě test z Ktice, taky si ho dopíše následující den a bude psát i z Máje. Já jsem také měla dopisovat kytici, ale když to říkal, nebyla jsem bohužel celý den ve škole a neměla jsme se to jak dozvědět. Přesto, když jsem přišla do školy, psala jsem v jednu hodinu test z Kytice i z Máje. Má na tohle učitel právo, dát studentovi dva testy v hodině? její hodnocení mě opravdu trápí a nevím co s tím dělat. Když mi má napsat pěknou známku tak to se neobtěžuje.Například když jsem měla referát na knihu. Rozebrala moje hodnocení i se třídou, měla jsem dostat jedna méně, ale tuto známku si vubec nezapsala. Chtěla bych Vás porosit o rádu. Co mohu udělat pro to, aby mě známkovala objektivně? Bojím se, že když to budu řešit, tak to bude ještě horší, ale nechci to tak nechat. Moc Vás prosím o radu. Děkuji.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Hodnocení učitele
PříspěvekNapsal: ned 18. lis 2012 18:05:55 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 27. kvě 2009 19:32:25
Příspěvky: 2431
Dobrý den Terezo,
podobné situace lze řešit především komunikací. Komunikací mezi Vašimi rodiči a paní učitelkou, popř. s přizváním dalších osob (vedení školy, třídní učitelka apod.).