Velmi dobré zkušenosti mám s PS
Příklady pro samostatnou práci žáků při odstraňování poruch SPU paní Jarmily Kuchařové.
PS pro 4. ročník používali žáci dále i v 5. ročníku.
Každý integrovaný žák dostal v rámci podpory tento PS zdarma. Když měli žáci dělat nějaké cvičení samostatně v "normálním" PS a cvičení by bylo náročnější, pak "žluťáci" otevírali svůj PS, přišli ke mně a já jim podle potřeby označila cvičení, které oni plnili (každý byl trochu na jiné úrovni a některá cvičení nebylo třeba dělat nebo naopak opravit apod., proto to individuální označování).
Moc se mi tento PS osvědčil ve 4. a 5. třídě.
Někdy z něj také žáci dostávali domácí úkol - ostatní pak měli úkol z "normálního" PS.
Nikdy jsem nepoužívala jako práci navíc nebo "procvičujte si doma". To by nefungovalo (ale i o tomto využití PS vím).
PS pro 3. ročník vyšel nedávno, takže jej vyzkouším v příštím školím roce, ale předpokládám, že bude stejně dobrý.