Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kvalifikace pro učitelku MŠ
PříspěvekNapsal: čtv 05. srp 2010 14:20:14 
Dobrý den, měla bych také dotaz ohledně kvalifikace pro učitelky v mš,dálkově studuji VOŠ PEDAGOGICKOU OBOR PEDAGOGIKA-VYCHOVATELSTVÍ,je tento obor postačující pro práci učitelky v mš? Ve škole kde studuji a na MŠMT mi bylo řečeno že ano,ale paní inspektorka a některé paní ředitelky MŠ tuto kvalifikaci neuznávají.Jsem už zoufalá.Děkuji


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Kvalifikace pro učitelku MŠ
PříspěvekNapsal: čtv 05. srp 2010 20:38:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. čer 2009 21:09:00
Příspěvky: 1230
Jano, děkujeme za dotaz.
O kvalifikaci učitelky MŠ se debatovalo již ZDE, možná že byste tu našla odpověď i pro sebe.

Ale i tak - máte někdo zkušenosti s tím, zda stačí na práci učitelky v MŠ vystudovaná VOŠ pedagoická, obor pedagogika-vychovatelství? Kam by se mohla Jana obrátit, aby měla přesné informace?

_________________
Lucie Slejšková
EDUin
www.eduin.cz, www.rodicevitani.cz


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Kvalifikace pro učitelku MŠ
PříspěvekNapsal: sob 07. srp 2010 12:41:11 
Dobrý den,
bohužel zaměření musí být na předškolní pedagogiku ( pro běžnou MŠ), pro speciální MŠ pak to nebo zaměření na speciální pedagogiku. Před ČŠI nic jiného ani neobstojí. Mimochodem- už teď mají několikastránkový soupis, co se bude a jak letos kontrolovat. Opět většinou jen soulad v papírech- jak to běží ve skutečnosti je zase mimo mísu. Honza


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Kvalifikace pro učitelku MŠ
PříspěvekNapsal: sob 07. srp 2010 21:55:36 
Offline