Standard finanční gramotnosti pro základní vzdělávání vymezuje pro
2. stupeň v části
PENÍZE následující:
Obsah- nakládání s penězi
- tvorba ceny
- inflace
Výsledky- na příkladech ukáže vhodné využití různých nástrojů hotovostního a bezhotovostního placení
- na příkladu ukáže tvorbu ceny jako součet nákladů, zisku a DPH
- objasní vliv nabídky a poptávky na tvorbu ceny a její změny
- popíše vliv inflace na hodnotu peněz
Zajímají nás především odpovědi na následující otázky:
1. Souhlasíte s Obsahem a vymezením Výsledků této části Standardu?
2. Jaké úpravy této části Standardu byste navrhli? Co zásadního v této části chybí?
3. Co dalšího vás k této části Standardu napadá?
Uvítáme jakékoli Vaše podněty!
Komentář můžete přidat pomocí tlačítka
ODPOVĚDĚT (vlevo nahoře nebo dole). Také můžete použít tlačítko
CITACE (vpravo dole), aby bylo zřejmé, na který příspěvek reagujete.
Postřehy, které přímo nesouvisí se Standardem finanční gramotnosti, můžete psát do
obecného diskuzního fóra k finanční gramotnosti.
Pro informaci připojujeme celé Standardy finanční gramotnosti.