Středa 16. 11. 2016, 20:00
Méně obvyklé metody práce s textem pro žáky s diagnozou dyslexie a méně zdatné čtenářeDyslexii se v rámci online setkání věnujeme průběžně. Jaké rady nám dá Mgr. Petra Pšeničková, která s těmito žáky pracovala jako speciální pedagog a nadále vede poradenskou činnost pro učitele, rodiče a děti? Mezitím se můžete podívat, jaké rady dává ve svých
praktických článcích na Metodickém portálu RVP.CZ.
Někteří žáci bezchybně čtou a zároveň nevnímají obsah čteného? Jak jim pomoci?
Cíle setkání:Pomoci žákům zvládnout techniku čtení a orientovat se na obsah čteného,
zvyšování kompetencí učitelů – osvojení si aktivit pro práci s textem pro méně zdatné čtenáře.
Komu je setkání určeno:Setkání je určeno učitelům 1. stupně ZŠ, učitelům speciálních škol, rodičům dětí – kterým jde hůře čtení.
Setkání je zdarma.
Program:- dyslexie a její projevy
- technika čtení
- porozumění obsahu čteného
- méně obvyklé metody práce s textem pro žáky s diagnozou dyslexie a méně zdatné čtenáře
- rozvíjení zrakového a sluchového vnímání jako dobrý základ pro zvládnutí nároků na techniku čtení a později na vnímání obsahu čteného
- diskuze, výměna zkušeností
Lektorka:Mgr. Petra Pšeničková, DiS. - speciální pedagožka, lektorka kurzů pro předškoláky a děti s odkladem školní docházky; poradenství pro předškoláky i školáky, jejich rodiče a učitele; posuzování školní zralosti; lektorská a poradenská činnost pro pedagogy, autorka článků; absolventka magisterského studia speciální pedagogiky na PedfUK v Praze; 10 let praxe v oblasti speciální pedagogiky, z toho 6 let v poradenství.
Chcete se Petry před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!Vstup se otevře 15 minut před začátkem
NA VSTUPNÍ STRÁNCE!