Středa 7. 12. 2016, 20:00
Žáci vynechávají, přidávají, přesmykují písmena či slabiky? - Jak na to?Co vše ve čtení a psaní ovlivňuje nedostatečné rozvinutí sluchové analýzy a syntézy? Jak pomoci žákům zvládnout čtení a psaní bez větších obtíží? Máte dostatečnou zásobu aktivit pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy?
Cíle setkání:- Pomoci žákům zvládnout čtení a psaní bez větších obtíží
- Zvýšit kompetence učitelů – osvojení si aktivit pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy
Komu je setkání určeno:Setkání je určeno učitelům 1. a 2. běžné třídy ZŠ, učitelům vyšších ročníků u žáků, kterým se v této oblasti nedaří, učitelům speciálních škol.
Setkání je zdarma.
Program:- Co vše ve čtení a psaní ovlivňuje nedostatečné rozvinutí sluchové analýzy a syntézy?
- Strukturované aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy : rozkládání slov na slabiky, první a poslední hláska ve slově, rozlišování pozice hlásky, tvoření slov, rozklad slov na jednotlivé hlásky, skládání slova z jednotlivých hlásek s porozuměním, pozice hlásek ve slově, skládání slov ze slabik apod.
- Diskuze, výměna zkušeností.
Lektorka:Mgr. Petra Pšeničková, DiS. - speciální pedagožka, lektorka kurzů pro předškoláky a děti s odkladem školní docházky; poradenství pro předškoláky i školáky, jejich rodiče a učitele; posuzování školní zralosti; lektorská a poradenská činnost pro pedagogy, autorka článků; absolventka magisterského studia speciální pedagogiky na PedfUK v Praze; 10 let praxe v oblasti speciální pedagogiky, z toho 6 let v poradenství.
Chcete se Petry před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!Vstup se otevře 15 minut před začátkem
NA VSTUPNÍ STRÁNCE!