Diskuzní fórum
https://diskuze.rvp.cz/

Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky
https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=679&t=25059
Stránka 1 z 1

Autor:  Lenka Urbanová [ pát 09. pro 2016 13:42:15 ]
Předmět příspěvku:  Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky

Středa 14. 12. 2016, 20:00
Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky


Myslíte si, že se o naše nadané a mimořádně nadané žáky staráme dostatečně?
Je vůbec potřeba podporovat nadané žáky nebo se o sebe postarají sami?
A kdy lze mluvit o mimořádně nadaném žákovi a jak s ním pracovat?
Společně se na podíváme na podpůrná opatření, která jsou využitelná pro rozvoj nadaných a mimořádně nadaných žáků. A kdyby se vám zdálo, že žádné nadané a mimořádně nadané žáky neznáte…, i o tom bude setkání.

Komu je setkání určeno:
Setkání nabízíme pedagogům všech aprobací. Jsme přesvědčeni, že pro nadané můžeme a měli bychom dělat více. Každý je vítán.

Setkání je ZDARMA.

Lektoři:
Mgr. Anna Doubková a PaedDr. Karel Tomek
Pracují jako stálý tandem Doubková – Tomek (D&T DaT). Oba jsou pedagogové s dlouholetou pedagogickou praxí. Jejich oblíbenými tématy jsou především výukové metody, tvorba a inovace školních vzdělávacích programů a práce s motivací žáků i dospělých – učitelů i jiných pracovníků. Působí jako lektoři DVPP, a to i prostřednictvím moderních technologií (včetně eLearningu). Autoři různých článků, publikací a knih. Poskytují školám konzultace a metodickou podporu. Působí také jako koučové a mentoři v různých oblastech nejen ve školství.

Pokud máte dotazy na naše hosty nebo komentáře, prosíme, pište sem do diskuze.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!

Autor:  Lenka Urbanová [ pát 09. pro 2016 13:49:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky

Lenka Urbanová píše:
Myslíte si, že se o naše nadané a mimořádně nadané žáky staráme dostatečně?
Je vůbec potřeba podporovat nadané žáky nebo se o sebe postarají sami?
A kdy lze mluvit o mimořádně nadaném žákovi a jak s ním pracovat?

Nebo vám připadá, že žádného nadaného nebo mimořádně nadaného žáka neznáte?

Jaké máte zkušenosti vy?

Autor:  kateř [ stř 14. pro 2016 19:50:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky

Dobrý večer. Už pátým rokem dělám asistentku holčičce s diagnózou LMP + ADHD. Za pět let se postupně v naší - nyní čtvrté - třídě (32 dětí) "vylouplo" dalších 7 dyslektiků a dysortografiků. A letos také 2 děti mimořádně nadané. Proto jsem na váš webinář zvědavá; my v našem množství a dys- sestavě to moc nestíháme, i když jsme na to s paní učitelkou dvě.

Autor:  Lenka Urbanová [ stř 14. pro 2016 21:39:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky

Kateř, díky za reakci, máme z ní radost :-)
Jsme moc rádi, že Anička a Karel toto téma načali. Po skočení webináře jsme ještě chvilku debatovali a vypadá to, že některým dílčím tématům bychom se věnovali i v některých dalších webinářích. Doufám, že seznam zdrojů při webináři zmíněný by mohl pomoci.
Prezentace ke stažení je na stránce webináře. A brzy tam bude i videozáznam.
Kateř, pozdravujte u vás ve škole a děkujeme za setkání online :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/