Diskuzní fórum https://diskuze.rvp.cz/ |
|
Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=679&t=25059 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lenka Urbanová [ pát 09. pro 2016 13:42:15 ] |
Předmět příspěvku: | Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky |
Středa 14. 12. 2016, 20:00 Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky Myslíte si, že se o naše nadané a mimořádně nadané žáky staráme dostatečně? Je vůbec potřeba podporovat nadané žáky nebo se o sebe postarají sami? A kdy lze mluvit o mimořádně nadaném žákovi a jak s ním pracovat? Společně se na podíváme na podpůrná opatření, která jsou využitelná pro rozvoj nadaných a mimořádně nadaných žáků. A kdyby se vám zdálo, že žádné nadané a mimořádně nadané žáky neznáte…, i o tom bude setkání. Komu je setkání určeno: Setkání nabízíme pedagogům všech aprobací. Jsme přesvědčeni, že pro nadané můžeme a měli bychom dělat více. Každý je vítán. Setkání je ZDARMA. Lektoři: Mgr. Anna Doubková a PaedDr. Karel Tomek Pracují jako stálý tandem Doubková – Tomek (D&T DaT). Oba jsou pedagogové s dlouholetou pedagogickou praxí. Jejich oblíbenými tématy jsou především výukové metody, tvorba a inovace školních vzdělávacích programů a práce s motivací žáků i dospělých – učitelů i jiných pracovníků. Působí jako lektoři DVPP, a to i prostřednictvím moderních technologií (včetně eLearningu). Autoři různých článků, publikací a knih. Poskytují školám konzultace a metodickou podporu. Působí také jako koučové a mentoři v různých oblastech nejen ve školství. Pokud máte dotazy na naše hosty nebo komentáře, prosíme, pište sem do diskuze. V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti. V digifoliu najdete o webinářích více podrobností! Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE! |
Autor: | Lenka Urbanová [ pát 09. pro 2016 13:49:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky |
Lenka Urbanová píše: Myslíte si, že se o naše nadané a mimořádně nadané žáky staráme dostatečně? Je vůbec potřeba podporovat nadané žáky nebo se o sebe postarají sami? A kdy lze mluvit o mimořádně nadaném žákovi a jak s ním pracovat? Nebo vám připadá, že žádného nadaného nebo mimořádně nadaného žáka neznáte? Jaké máte zkušenosti vy? |
Autor: | kateř [ stř 14. pro 2016 19:50:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky |
Dobrý večer. Už pátým rokem dělám asistentku holčičce s diagnózou LMP + ADHD. Za pět let se postupně v naší - nyní čtvrté - třídě (32 dětí) "vylouplo" dalších 7 dyslektiků a dysortografiků. A letos také 2 děti mimořádně nadané. Proto jsem na váš webinář zvědavá; my v našem množství a dys- sestavě to moc nestíháme, i když jsme na to s paní učitelkou dvě. |
Autor: | Lenka Urbanová [ stř 14. pro 2016 21:39:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky |
Kateř, díky za reakci, máme z ní radost Jsme moc rádi, že Anička a Karel toto téma načali. Po skočení webináře jsme ještě chvilku debatovali a vypadá to, že některým dílčím tématům bychom se věnovali i v některých dalších webinářích. Doufám, že seznam zdrojů při webináři zmíněný by mohl pomoci. Prezentace ke stažení je na stránce webináře. A brzy tam bude i videozáznam. Kateř, pozdravujte u vás ve škole a děkujeme za setkání online |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |