Diskuzní fórum https://diskuze.rvp.cz/ |
|
Zápis do třídnice školní družiny https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=723&t=20713 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | host [ pon 01. říj 2012 11:43:20 ] |
Předmět příspěvku: | Zápis do třídnice školní družiny |
může mi někdo zodpovědně říci, jak má vypadat zápi činnosti? psali jsme vždy např. ŽČ výtvarná, koláž- podzim ... nyní máme psát činnost, stačí tedy když napíšu např. koláž z papíru - podztim? nebo je třeba nějaký podrobnější zápis?? nejsme z toho moc moudré a nevíme jak tedy správně+ věty formulovat, aby byla inspekce spokojená díky |
Autor: | Jaroslava Pachlová [ pon 01. říj 2012 15:26:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zápis do třídnice školní družiny |
Dobrý den, zápis by měl odpovídat tomu, co plníte a jak máte nastaven váš ŠVP pro zájmové vzdělávání. Vytvořili jste si svoji TK nebo používáte nějaký jiný tištěný dokument? Já jsem si TK vytvořila takto: Návrh třídnice pro ZV do školní družiny nebo klubu a do záznamového listu píši nejen výčet činností, ale i krátce co jsem u dětí rozvíjela a plnila (př.: rozvoj slovní zásoby, spolupráce ve skupině atp.) Nikde ale není předepsáno, jak má zápis vypadat. Kraj od kraje, družina od družiny se podoby zápisů liší. (Já bych ještě např. k té koláži napsala - podle toho, proč jsem ji zařadila - rozvoj jemné motoriky... apod.) Nejdůležitější je, abyste si vaše zápisy uměli obhájit, proč je takto píšete a aby dávali zpětnou vazbu vám. |
Autor: | Bohunka Trelová [ ned 17. bře 2013 19:11:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zápis do třídnice školní družiny |
I tak to máte lepší, než my v předškolce. Musíme psát v minulém čase, co jsme konkrétně dělaly a plnily. Např. Formou námětové hry "Na domácnost" si děti procvičovaly ....., nebo př. prostřednictvím dram. hry si děti uvědomily ....., atd. Prostě zápis vypadá jako slohová práce, nějaký zápis v bodech nepřipadá v úvahu. Ale to jen tak okrajově... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |