Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bossing?
PříspěvekNapsal: pon 02. dub 2012 19:42:11 
Dobrý večer,
jsem učitelka v MŠ - jednotřídka, kde pracuji skoro rok. Bohužel mám pocit, že ze strany ředitelky se jedná vůči zaměstnancům o bossing. Je to velmi dlouhý příběh, tak bych to chtěla vzít nějak zkráceně.. Každý den jsme všichni zaměstnanci kontrolování a poučování, že vše děláme špatně, od ořezávání pastelek po smích ve školce.. Vše se již řeší u starosty, kdy ředitelka oznámila, že všem dá výpověď bez udání důvodu (potřebuje si na místa dosadit svoje lidi). Denně nám vyhrožuje a křičí na nás před dětmi. Jedná se z její strany o velmi neprofesionální jednání. Bohužel nemám praxi a tak moje názory na výchovu a práci s dětmi nebere a prosazuje direktivně jen svoji pravdu. Děti uplácí na bonbony a skáče kolem nich, jak děti pískají. Nepodporuje samostatnost a jejich vlastní kreativitu a myšlení. Výtvarnou tvorbu musí mít děti přesně podle vzoru, dokonce výtvory dělá i za děti, jen aby splnila plán. Narušuje dětem hru a zakazuje konstruktivní hry. Je toho hodně.. :( Ano, má 30let praxi, ale bohužel jen u dětí s postižením a takový přístup podle mého názoru není vhodný pro zdravé děti, které se ve školce mají především podporovat a ne aby se bály udělat něco podle svého. Dnes mi ředitelka rozkázala, abych ji každý den dávala celodenní program činností dětí do podrobností vypracovaný. Samozřejmě tvořím TVP podle ŠVP a pro sebe týdenní plány podle témat, mám složku, kde mám tématické hry, básničky, omalovánky, grafomotoriku, pracovní listy atd. Čerpám z internetu a stále hledám nové a nové náměty. Nepřipadne mi správné, aby ředitelka požadovala každodenně CELODENNÍ plán na každý den, střídám se s ní na ranní a odpolední. Ráda bych s ní nějak spolupracovala a podle RVP vyprácovávala tématické projekty, ale tohle mi připadne j