Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kde můžu pracovat po vystudování oboru Učitelství pro MŠ?
PříspěvekNapsal: stř 11. lis 2015 21:39:29 
Dobrý den,

jsem studentkou 3. ročníku na VŠ, obor Učitelství pro MŠ. Pokud se vše podaří tak, jak má, měla bych letos končit s titulem Bc. a já momentálně přemýšlím, co dál.

Malé děti mám opravdu ráda, jsem ráda, za obor jak studuji, ale přeci jen si nejsem jistá, zda chci opravdu navždy pracovat v MŠ.

Chtěla jsem se proto zeptat, zda jsou i jiné možnosti, kde bych mohla pracovat po vystudování tohoto oboru? Nebo dále na jaký navazující magisterský program se vlastně můžu hlásit?

A také jsem se chtěla zeptat, zda je možné například po vystudování navazujícího magisterského programu učit třeba na střední pedagogické škole? Třeba obory pedagogika a psychologie, ze kterých bych měla státnicovat? Nebo jaké vzdělání bych si musela dodělat, abych něco takového mohla později učit?

Předem moc děkuji za odpovědi.


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Kde můžu pracovat po vystudování oboru Učitelství pro MŠ
PříspěvekNapsal: pon 25. led 2016 9:00:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. srp 2013 11:13:12
Příspěvky: 60