Aktuality

Jak seznamovat žáky/ně I. stupně ZŠ

úte 08. led 2019 13:17:09

s tématem zastoupení žen a mužů v rozhodovacích pozicích
- online setkání -
čtvrtek 17. 1. 2019, 20:00

Úvod do tématu (data, statistiky, vývoj, mezinárodní srovnání) a důvody, proč se jím zabývat.
Příčiny nevyrovnaného zastoupení žen a mužů v rozhodovacích pozicích.
Jak o tématu diskutovat na I. stupni ZŠ (tipy na aktivity, představení a odkazy na výukové materiály).
Lektorky: Veronika Šprincová, Markéta Kos Mottlová
Diskuze k setkání.
Vstup do online setkání.

Metody a techniky dramatické výchovy v MŠ II.

stř 02. led 2019 14:55:15

- online setkání -
středa 9. 1. 2019, 20:00

Praktické ukázky her a činností napříč metodami tvořivé dramatiky, které lze aplikovat ve vzdělávací nabídce mateřské školy, na prvním stupni základní školy nebo třeba také v dramatickém kroužku.
První díl webináře zde.
Lektor: Mgr. Michael Novotný
Diskuze k setkání.
Vstup do online setkání.

Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.

stř 28. lis 2018 13:53:22

- online setkání -
čtvrtek 6. 12. 2018, 20:00

Máte nebo bude mít ve škole žáka vyžadujícího zvláštní péči? Potřebujete mít základní přehled o tom, jak s žákem pracovat nebo jak mu přizpůsobit podmínky ve třídě?
V programu setkání:
Vybraná podpůrná opatření.
Úprava očekávaných výstupů vzdělávání.
Úprava obsahu vzdělávání.
Asistent pedagoga.
Intervence.
Lektor: Mgr. Jiří Merta
Diskuze k setkání.
Vstup do online setkání.

První část: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I.

Nejnovější příspěvky

Nejnovější témata

Pro přehrání videa potřebujete ve svém prohlížeči nainstalovaný Flash přehrávač.

Pro autory  Mám dotaz 

Online uživatelé

Celkem je online 23 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 23 návštěvníků

Nejvíce zde současně bylo přítomno 790 uživatelů dne sob 27. úno 2016 17:16:58

Registrovaní uživatelé: Žádní registrovaní uživatelé

Statistika

  

Celkem příspěvků 35709

Celkem témat 4912

Celkem členů 7511

Nejnovějším uživatelem je doc. Jiří Dostál, Ph.D.

Archiv