Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací
zde
.
Přihlásit se
Přihlášení do Metodického portálu
Přihlášení pomocí e-mailu
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nemám profil, chci se registrovat
Registrovat se
Obsah do výuky
Spomocník
EMA
Titulka
Články
Webináře
DUM
AudioVideo
Wiki
E-learning
Obrázky
Digiškola
Komunita
Profil
Digifolio
Diskuze
Blogy
Burza
Galerie
Projekty
PaV
Pospolu
EJP
Evaluace
Škola21
Učitel21
EN
Úvodní strana
Pro autory
Mám dotaz
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Speciální vzdělávání
Gymnaziální vzdělávání
Odborné vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Neformální vzdělávání
Výuka mimo třídu
Odeslat nové téma
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně
60000
znaků.
Smajlíci
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
Barva písma
Možnosti:
BBCode
je
zapnutý
[img] je
zapnutý
[flash] je
vypnutý
[url] je
zapnuté
Smajlíci jsou
zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik je na jedné ruce prstů?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Kontrolní slovo proti spamu
do pole napište
škola
Obsah fóra
»
Základní vzdělávání
»
Výuka mimo třídu
Přejít na:
Vyberte fórum
------------------
Předškolní vzdělávání
Průvodce RVP PV
Profese pedagoga/ředitele MŠ
Koutek nápadů a pomůcek
Vyučujeme
Legislativa v MŠ
Kvalifikace, platové zařazení
Archiv dotazů ke kvalifikaci a platům (dle pravidel do r. 2011)
Environmentální výchova a vzdělávání v MŠ
Výchova ke zdraví v MŠ
Cizí jazyky v MŠ
Děti se specifickými vzdělávacími potřebami
Akce v MŠ
Technologie v MŠ a jejich využití
Spolupráce s rodiči a organizacemi
Má být předškolní vzdělávání povinné?
Ostatní témata
ARCHIV
Úpravy RVP PV - veřejná diskuze
STANDARDY PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
Základní vzdělávání
Průvodce upraveným RVP ZV
Standard digitálních vzdělávacích zdrojů
VV21 - Virtuální hospitace
Virtuální hospitace - MATEMATIKA a ANGLICKÝ JAZYK 3.- 4. ročník – Římské číslice a porovnávání zvířátek
Virtuální hospitace - MATEMATIKA 6. ročník – Desetinná čísla
Virtuální hospitace - MATEMATIKA 5. ročník – Rovinné útvary
Virtuální hospitace - ČESKÝ JAZYK 7. ročník - Lidové zvyky v literatuře, práce s uměleckým textem
Virtuální hospitace - ČESKÝ JAZYK 4. ročník - Procvičování pravopisu po obojetných souhláskách
Profese učitele
Koncepce vzdělávání, ŠVP a my
Tipy do výuky
Jaké otázky řeší celá škola?
Hodnocení žáků a evaluace školy
Cesta k výjimečnosti: Formativní hodnocení pro vedoucí pracovníky a lídry škol
Školní družina, klub
Přechod z MŠ na základní školu
Technologie ve škole
Interaktivní tabule
Škola a okolí
Klima ve třídě, ve škole
Výuka mimo třídu
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Vzdělávání nadaných žáků
Vzdělávání žáků-cizinců
Primární prevence
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Finanční gramotnost
Standardy finanční gramotnosti
ICT gramotnost
Komunikační výchova
Vzdělávání pro udržitelný rozvoj
Alternativní výuka
Další vzdělávání učitelů
Inspiromat 2012 - pracovní fórum
Legislativa v praxi
Ostatní témata
ARCHIV
Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 - veřejná diskuze 2014
SPECIÁL - EU Peníze školám
Úpravy RVP ZV - veřejná diskuze
Strategie základních gramotností - veřejná diskuze
Standardy základního vzdělávání - veřejné diskuze
Standardy základního vzdělávání - 2. fáze - 2. pokračování
Standardy základního vzdělávání - 2. fáze - pokračování
Standardy ZV - INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE
Standardy ZV - DĚJEPIS
Standardy ZV - VÝCHOVA K OBČANSTVÍ
Standardy ZV - ZEMĚPIS
Standardy ZV - FYZIKA
Standardy ZV - CHEMIE
Standardy ZV - PŘÍRODOPIS
Standardy ZV - HUDEBNÍ VÝCHOVA
Standardy ZV - VÝTVARNÁ VÝCHOVA
Standardy ZV - VÝCHOVA KE ZDRAVÍ
Standardy základního vzdělávání - 2. fáze
Diskuzní témata z podzimního fóra o standardech
Standardy základního vzdělávání - 1. fáze
Taneční a pohybová výchova - veřejná diskuze
Oborové čtení a čtenářství
Základní umělecké vzdělávání
Aktuální témata (nejen) k reformě v ZUŠ
RVP, ŠVP a výuka podle něj
Odkazy a inspirace do výuky
Profese pedagoga ZUŠ
Hudební nauka
EZHZT - Elektronické zpracování hudby a zvuková tvorba
Využití Metodického portálu na ZUŠ
Ostatní témata
Speciální vzdělávání
Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS
Speciálně pedagogické terapie
Podpora výuky
Alternativní a augmentativní komunikace
Osobnost učitele a dalších pracovníků školy
Spolupráce a kooperace
ZŠ speciální
Ostatní témata
Nápady pro fórum
Gymnaziální vzdělávání
MATURITA - hodnocení písemných prací z ČJ
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Poznáváme svět a naši republiku – Seznámení s litosférou
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Informatika a informační a komunikační technologie – Pokročilé nástroje v grafickém editoru GIMP
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Anglický jazyk – Health
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Biologie – Proteosyntéza eukaryot
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Tělesná výchova - Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Chemie - Porovnání vlastností vodíku a kyslíku v pokusech
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Geografie - Terénní zeměpisná exkurze
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika a její aplikace - Procvičování rovnic a nerovnic
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Francouzský jazyk – Francouzské revoluce a passé composé
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Anglický jazyk – A Formal Debate
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Francouzský jazyk – Nakupování
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Fyzika – Měření rychlosti zvuku
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Dějepis – Únor 1948
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Fyzika – Magnetické pole vodiče s proudem
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Dějepis – Ikonografie gotické architektury
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Český jazyk a literatura – Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Německý jazyk – Vánoce
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Český jazyk a literatura – Umělecký styl
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Výchova k občanství – Práva dítěte
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Biologie – Osmotické jevy v buňce
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Občanský a společenskovědní základ – Feminismus
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Fyzika – Setrvačnost
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Tělesná výchova – Cvičení na stanovištích
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Dějepis - Úvod do tématu šoa
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Německý jazyk – Plány a sny
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Hudební obor – Rock’n’roll
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Český jazyk a literatura – W. Shakespeare: Sonety
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Výtvarný obor – Rituál
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika a její aplikace: Procvičování základních vlastností polynomických a racionálních funkcí
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Český jazyk a literatura – Vypravování
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Občanský a společenskovědní základ - Lidská sexualita a etika
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Český jazyk a literatura – Ostře sledované vlaky
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Mediální výchova – Reklamní slogan
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Geografie - Hydrogeografie
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Dějepis – Počátky 2. světové války
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika – Aplikace goniometrických funkcí
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Výtvarná výchova – Malířství postimpresionismu
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Anglický jazyk – Blogging
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Biologie - Měkkýši
Tvorba ŠVP pro čtyřleté gymnázium
Zkušenosti s výukou podle ŠVP
Role koordinátora
Vedení a motivace lidí
Klíčové kompetence z papíru do praxe
Učební plán a učební osnovy
Tipy do výuky
Hodnocení žáků
Autoevaluace školy
Maturity
Nebojte se maturovat jinak!
Online diskuze k maturitě
Výuka ICT na SŠ
Průřezová témata na gymnáziích
Finanční gramotnost
Výuka problematiky korupce a integrity na SŠ
Ostatní témata
Asociace učitelů OV/ZSV
Síť - virtuální klubovna pro koordinátory ŠVP
Konference Kaleidoskop zkušeností - 16.9.2008
Minikonference - podzim 2007
Informace - Olomouc
Mapa
Fotogalerie - Olomouc
Materiály - Olomouc
Informace - Plzeň
Mapa
Fotogalerie - Plzeň
Materiály - Plzeň
Informace - Praha
Mapa
Fotogalerie - Praha
Materiály - Praha
Informace - Brno
Mapa
Fotogalerie - Brno
Materiály - Brno
Informace - Liberec
Mapa
Fotogalerie - Liberec
Materiály - Liberec
Reakce od pořadatelů
Reakce od účastníků
Ostatní akce
Otázky a odpovědi k technologiím používaným v komunitě
Noviny a nápady
Kdo je kdo
O Gymplišti
O Kurikulu G
Odborné vzdělávání
Co vám přinese Metodický portál
Elektronické učebnice
Výuka podle ŠVP
Průřezová témata
Klíčové kompetence
Hodnocení a autoevaluace
Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a s mimořádně nadanými žáky
Výuka gramotností
Výuka ve fiktivní firmě
Jak na problémy s kázní
Jak zaujmout a motivovat žáka
Ostatní témata
Nápady pro fórum
Jazykové vzdělávání
Výuka jazyků - praktické otázky
Čeština pro cizince
Metoda CLIL - inovace v jazykovém vzdělávání
Ostatní témata
Společná fóra
Aktuality
Online setkávání
Inovujeme Metodický portál RVP.CZ
Inovace RVP pro přírodopis/biologii a geologii
KLUB
Akce
Konference METODICKÝ PORTÁL – PŘÍLEŽITOST PRO UČITELE
Národní konference 2010 - UČITEL V INFORMAČNÍ SÍTI
DOZVUKY KONFERENCE - Jak technologie pomáhají naplňování cílů vzdělávání
DOZVUKY KONFERENCE - Jak technologie pomáhají redefinici cílů vzdělávání
DOZVUKY KONFERENCE - Jak technologie pomáhají hledání dalších forem vzdělávání
INSPIROMAT 2010
Kužel zkušenosti - ONLINE SOUTĚŽ o ceny!
INSPIROMAT - Setkání nad Inkluzí
Spřátelené akce
PEPOUŠovo vlnobití
Mezinárodní projekty a spolupráce
Vzdelávanie nadaných žiakov v bežnej triede/integrácia/plány/hodnotenie
Technika v rukou učitele i žáka
Škola a zákonní zástupci
Od osobního vzdělávacího prostředí učitelů a studentů k otevřenému vzdělávání
Práce třídního učitele (nejen) s novou třídou
TITULNÍ STRÁNKA PORTÁLU - pomoc, dotazy, nápady
Modul ČLÁNKY - pomoc, dotazy, nápady
Modul DUM - pomoc, dotazy, nápady
Modul ODKAZY - pomoc, dotazy, nápady
Modul WIKI - pomoc, dotazy, nápady
Modul DISKUZE - pomoc, dotazy, nápady
Modul BLOGY - pomoc, dotazy, nápady
Modul DIGIFOLIO - pomoc, dotazy, nápady
Modul E-LEARNING - pomoc, dotazy, nápady
Modul PROFIL ŠKOLA 21 - pomoc, dotazy, nápady
Modul EJP – Evropské jazykové portfolio - pomoc, dotazy, nápady
Modul EN - pomoc, dotazy, nápady
Modul GALERIE - pomoc, dotazy, nápady
Modul BURZA - pomoc, dotazy, nápady
Modul OBRÁZKY A CITACE - pomoc, dotazy nápady
Modul POSPOLU - pomoc, dotazy, nápady
NÁPADNÍK, aneb Napište nám
Archiv
Škola
Má být předškolní vzdělávání povinné? (PV)
Koutek nápadů (PV)
Výživa (PV)
Profese pedagoga/ředitele MŠ (PV)
Spolupráce s rodiči a organizacemi (PV)
Jaké otázky řeší celá škola? (ZV)
Technologie ve škole (ZV)
Legislativa v praxi (ZV)
Vedení a motivace lidí (GV)
Autoevaluace školy (GV)
Maturity (GV)
Jak na problémy s kázní (OV)
Kurikulum
Má být předškolní vzdělávání povinné? (PV)
ŠVP v praxi (PV)
Realizace ŠVP na škole (ZV)
Taneční a pohybová výchova (ZV)
Vzdělávání pro udržitelný rozvoj (ZV)
Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS (SV)
Tvorba ŠVP pro čtyřleté gymnázium (GV)
Zkušenosti s výukou podle ŠVP (GV)
Role koordinátora (GV)
Klíčové kompetence z papíru do praxe (GV)
Učební plán a učební osnovy (GV)
Průřezová témata (OV)
Klíčové kompetence (OV)
Výuka podle ŠVP (OV)
Výuka
Má být předškolní vzdělávání povinné? (PV)
Koutek pomůcek (PV)
Cizí jazyky v MŠ (PV)
Vyučujeme (PV)
Realizace ŠVP na škole (ZV)
Taneční a pohybová výchova (ZV)
Alternativní výuka (ZV)
Vzdělávání nadaných žáků (ZV)
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (ZV)
Vzdělávání žáků-cizinců (ZV)
Tipy do výuky (ZV)
Technologie ve škole (ZV)
Speciálně pedagogické terapie (SV)
Podpora výuky (SV)
Alternativní a augmentativní komunikace (SV)
Zkušenosti s výukou podle ŠVP (GV)
Klíčové kompetence z papíru do praxe (GV)
Učební plán a učební osnovy (GV)
Tipy do výuky (GV)
Hodnocení žáků (GV)
Autoevaluace školy (GV)
Maturity (GV)
Průřezová témata (OV)
Klíčové kompetence (OV)
Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a s mimořádně nadanými žáky (OV)
Výuka gramotnosti (OV)
Jak na problémy s kázní (OV)
Jak zaujmout a motivovat žáka (OV)
Výuka podle ŠVP (OV)
Učitel
Profese pedagoga/ředitele MŠ (PV)
Profese učitele (ZV)
Další vzdělávání učitelů (ZV)
Osobnost učitele a dalších pracovníků školy (SV)
Hodnocení žáků (GV)
Autoevaluace školy (GV)
Jak na problémy s kázní (OV)
Jak zaujmout a motivovat žáka (OV)
Okolí, odjinud, společnost
Má být předškolní vzdělávání povinné? (PV)
Škola a okolí (ZV)
Spolupráce a kooperace (SV)
Jak na problémy s kázní (OV)
Offtopic, za školou
KLUB
NÁPADNÍK, aneb Napište nám
POMOC
Aktuality
Gramotnosti.pro/MAP