Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Vzdělání angličtináře na zš, sš
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Vzdělání angličtináře na zš, sš  Odpovědět s citací
Zdravím.
Chtěl bych se zeptat místních učitelů/elek na názor. Mám bakalářské vzdělání NEučitelského směru a angličtinu na úrovni C1-C2. Chtěl bych si dodělat vzdělání abych mohl učit AJ ideálně na střední škole.
Mám dvě možnosti: varianta jedna je, že budu studovat od začátku Bc a Mgr. učitelství (bohužel při práci, tudíž kombinovaně, jde studovat AJ na 2.st ZŠ) a po té si dodělám dva semestry CŽV o rozšíření aprobace na střední školy. Celkem tedy šest let studia.

Druhá (časově výrazně jednodušší) legální varianta je vystudovat si magisterský program mého oboru, když už Bc. jsem a po té si dostudovat na akcent college didaktiku AJ a pedagogické minimum. Tím budu kvalifikovaný učit jak na zš tak sš a celé studium trvá 3 až 4 roky.

Chci se zeptat místních : jak se dívají ředitelé na přijetí člověka, který nemá klasický pajdák, ale šel druhou cestou? Obzvlášť třeba na gymplu. Myslíte, že šance uplatnění je stejná v obou variantách?

Díky moc za odpověď :)
Příspěvek Napsal: ned 04. lis 2018 16:39:31


Přejít na: