Jakým způsobem jsou předávány veškeré informace na vaší škole? - na pravidelných poradách konaných 1x do týdne - v zápisech z porad, které máme dostupné v elektronické formě na našem internetovém serveru (taktéž tam máme uloženy standardy, provozní řád, metodiky, ŠVP, BOZP a PO, a další potřebné dokumenty) - emailovou korespondencí (rozesílání rozpisů služeb) - vyvěšení na nástěnce určené právě pro tyto případy - osobním rozhovorem (spíše v případě konzultace, doptávání se na detajly k zadaným úkolům, nebo mezi kolegy, když chystáme a domlouváme se na odpoledních programech pro děti apod.)
Jak se dozvídáte o změnách a událostech? - emailovou korespondencí; telefonicky (šéf nás kontaktuje); vyvěšením změny na nástěnce; osobním rozhovorem; na poradě
Jakým způsobem jste v kontaktu s vedením vaší školy? - mohu se na ně obrátit skrze osobní setkání, na poradách, emailovou korespondencí, telefonicky
Jakým způsobem se vás ředitel snaží motivovat k vyšším (efektivnějším) výkonům? - slovní pozitivní ohodnocení, jak osobně - z očí do očí, tak na poradě před kolegy - spíše mě motivuje můj vedoucí a má kolegyně, respektive z nich cítím silnější podporu zřejmě proto, že jsme spolu více v kontaktu (máme společné služby apod.); u vedoucího je to v podobě zajištění materiálního vybavení, zajištění prostoru; u vedoucího i u kolegyně si oba na mě udělají čas, když potřebuji prodiskutovat strategii připravovaného preventivního nebo volnočasového programu; a navíc si osobnostně a profesně rozumíme (máme shodnou představu o přístupu k dětem a shodnují se i naše cíle a poslání), což je pro podporu motivace k výkonu práce u mě taktéž stěžejní - podporu cítím také u zástupkyně, která mne pozitivně hodnotí na poradách za vykonanou práci na preventivních programech, za vypracované anamnézy dětí a také mne podporuje v materiálním zajištění (různé sladkosti pro děti), které využívám v různých soutěžích a formách odměn pro děti
[b]Jakým způsobem jsou předávány veškeré informace na vaší škole?[/b] - na pravidelných poradách konaných 1x do týdne - v zápisech z porad, které máme dostupné v elektronické formě na našem internetovém serveru (taktéž tam máme uloženy standardy, provozní řád, metodiky, ŠVP, BOZP a PO, a další potřebné dokumenty) - emailovou korespondencí (rozesílání rozpisů služeb) - vyvěšení na nástěnce určené právě pro tyto případy - osobním rozhovorem (spíše v případě konzultace, doptávání se na detajly k zadaným úkolům, nebo mezi kolegy, když chystáme a domlouváme se na odpoledních programech pro děti apod.)
[b]Jak se dozvídáte o změnách a událostech?[/b] - emailovou korespondencí; telefonicky (šéf nás kontaktuje); vyvěšením změny na nástěnce; osobním rozhovorem; na poradě
[b]Jakým způsobem jste v kontaktu s vedením vaší školy?[/b] - mohu se na ně obrátit skrze osobní setkání, na poradách, emailovou korespondencí, telefonicky
[b]Jakým způsobem se vás ředitel snaží motivovat k vyšším (efektivnějším) výkonům?[/b] - slovní pozitivní ohodnocení, jak osobně - z očí do očí, tak na poradě před kolegy - spíše mě motivuje můj vedoucí a má kolegyně, respektive z nich cítím silnější podporu zřejmě proto, že jsme spolu více v kontaktu (máme společné služby apod.); u vedoucího je to v podobě zajištění materiálního vybavení, zajištění prostoru; u vedoucího i u kolegyně si oba na mě udělají čas, když potřebuji prodiskutovat strategii připravovaného preventivního nebo volnočasového programu; a navíc si osobnostně a profesně rozumíme (máme shodnou představu o přístupu k dětem a shodnují se i naše cíle a poslání), což je pro podporu motivace k výkonu práce u mě taktéž stěžejní - podporu cítím také u zástupkyně, která mne pozitivně hodnotí na poradách za vykonanou práci na preventivních programech, za vypracované anamnézy dětí a také mne podporuje v materiálním zajištění (různé sladkosti pro děti), které využívám v různých soutěžích a formách odměn pro děti
|