Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik je na jedné ruce prstů?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - 2. CJ nejpozději už od 7. ročníku, ale proč?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: 2. CJ nejpozději už od 7. ročníku, ale proč?  Odpovědět s citací
Sám to píšete - "povinnost nabízet", ne vyučovat.
Příspěvek Napsal: sob 10. lis 2012 9:30:45
  Předmět příspěvku:  2. CJ nejpozději už od 7. ročníku, ale proč?  Odpovědět s citací
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, proč se má povinně zavést výuka 2. CJ již od sedmého ročníku? Co vede MŠMT k tomuto rozhodnutí?
V našem městě se na většině ZŠ místo 2. CJ vyučují jiné volitelné předměty, pro tyto ZŠ je tato změna nedůležitá.
Pokud je však naším cílem, aby se žáci opravdu "naučili" cizí jazyk, musí se vzhledem ke svým specifikům vyučovat co nejčastěji, na tom se asi shodnou všichni jazykáři.
Na naší škole má výuka hodinovou dotaci pro 8.r. a také pro 9.r. po 4 hodinách. Pokud se zavede povinnost výuky 2. CJ již od sedmé třídy, budeme muset zavést hodinovou dotaci 2-3-3.
Mám možnost srovnávat výstupy žáků po tříleté výuce na jiných ZŠ a gymnáziích (při hodinové dotaci 2-2-2, popř. 2-3-3), rozhodně z tohoto srovnání vycházejí naši žáci podstatně lépe.
Pokud někdo z vás vyučoval cizí jazyk, co si myslíte, co je pro žáky výhodnější? Při které hodinové dotaci se žák více naučí? Při které hodinové dotaci si žák lépe zautomatizuje požadované dovednosti?
Jediný důvod, který mě napadá pro zavedení povinnosti nabízet 2. CJ již od 7. r. je lepší výsledek ve statistikách, protže se budeme moct pyšnit tím, že máme nejvíce "žákoroků" ve výuce 2. CJ. Asi je důležitější, kolik žáků se učí celkem cizí jazyk, než kolik žáků tento jazyk bude na patřičné úrovni ovládat:(
Příspěvek Napsal: sob 10. lis 2012 9:09:53


Přejít na:  
cron