Školský zákon v § 52 stanovuje, že žák plnící povinnou školní docházku opakuje ročník, pokud na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen. Není stanovena výjimka pro žáka vzdělávaného podle individuálního vzdělávacího plánu. Při rozhodování o opakování ročníku je vždy vhodné zvážit, zda výhody zopakování téhož kurikula nepřevažují v případě konkrétního žáka nad nevýhodami, ke kterým patří např. ztráta vazeb v kolektivu, stigma opakujícího žáka apod.
Školský zákon v § 52 stanovuje, že žák plnící povinnou školní docházku opakuje ročník, pokud na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen. Není stanovena výjimka pro žáka vzdělávaného podle individuálního vzdělávacího plánu. Při rozhodování o opakování ročníku je vždy vhodné zvážit, zda výhody zopakování téhož kurikula nepřevažují v případě konkrétního žáka nad nevýhodami, ke kterým patří např. ztráta vazeb v kolektivu, stigma opakujícího žáka apod.
Napsal: stř 07. zář 2016 11:12:54
precechtelovamarie
Předmět příspěvku:
Individuální vzdělávací plán
Může opakovat ročník žák s individuálně vzdělávacím plánem?
Může opakovat ročník žák s individuálně vzdělávacím plánem?