Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Jak pracovat se žáky s postižením (metody, pomůcky)?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Jak pracovat se žáky s postižením (metody, pomůcky)?  Odpovědět s citací
Vážení kolegové,
nastoupení handikepovaného žáka na školu, která na to není specializovaná, znamená potřebu nového přístupu, nových pomůcek.
Máme na Metodickém portálu řadu DUM, pracovních listů, nápadů a zkušeností. Pokud máte něco pro pomoc v případě nastoupení handikepovaného žáka na školu, která se na to nespecializuje, prosím, podělte se. Půjde zcela jistě o velmi žádaný materiál.
Dana Batelková
Příspěvek Napsal: pon 24. led 2011 15:13:35
  Předmět příspěvku:  Re: Jak pracovat s žáky s "postižením"??  Odpovědět s citací
Pěkný den,

děkujeme za otevření zajímavých témat k problematice handicapovaných žáků a využívání speciálních pomůcek!

Pozval jsem další odborníky na tuto problematiku, kteří se zde jistě brzy podělí o své bohaté zkušenosti.

Zdraví
Příspěvek Napsal: pát 28. srp 2009 12:38:17
  Předmět příspěvku:  Jak pracovat se žáky s postižením (metody, pomůcky)?  Odpovědět s citací
Na naši školu nastoupila dívka s těžkým sluchovým postižením. Talentovaná, přesto se vyskytly určité problémy. Určitým předmětům se vyhýbala, chodila jen předměty praktické. Samozřejmě že měla stanovený individuál, učitelé nakázáno, aby při výuce kromě orální metody používali i metod jiných. Přesto se příliš nedaří. Dokonce k nám přestoupila i její starší sestra, aby pomohla se znakováním. Snažili jsem se kontaktovat odborníky, integrace se však příliš nedaří. Peněz na speciální pomůcky moc není. To něco málo, co se dá z příspěvků získat, nestačí. Navíc je těžké přesvědčit některé učitele, aby změnili své "staré dobré" přípravy a připravili je i pro žáky s určitým postižením. Pro jednoho žáka měnit přípravy se prý nevyplatí a nejde to. Jak jste u vás motivovali své učitele k tomu, aby změnili, dobrovolně, přístup k těmto žákům??? A kde získat nějaké finance navíc?? Děkuji
Příspěvek Napsal: ned 09. srp 2009 19:25:37


Přejít na: