Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Zajímavou prezentaci jsem našla tady https://slideplayer.cz/slide/3174068/ Dole je tam i transkript  Není to je pečivo, ovoce, apod, ale obsáhnut je i alkohol, BMI, počet jídel denně...
Zajímavou prezentaci jsem našla tady [url]https://slideplayer.cz/slide/3174068/[/url] Dole je tam i transkript :) Není to je pečivo, ovoce, apod, ale obsáhnut je i alkohol, BMI, počet jídel denně...
|
|
|
 |
Napsal: úte 27. říj 2020 10:25:28 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Když lidé pravidelně jí v restauraci, kde mají možnost vybrat vegetariánská jídla, tak proč by to stejné nemělo platit i ve škole.
Když lidé pravidelně jí v restauraci, kde mají možnost vybrat vegetariánská jídla, tak proč by to stejné nemělo platit i ve škole.
|
|
|
 |
Napsal: úte 26. kvě 2020 16:12:20 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
JAHODOVÝ MILKSHAKE OD MCDONALD´S OBSAHUJE 59 SLOŽEK S CHEMIKÁLIEMI http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2803 ... emikaliemi
JAHODOVÝ MILKSHAKE OD MCDONALD´S OBSAHUJE 59 SLOŽEK S CHEMIKÁLIEMI
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2803-jahodovy-milkshake-od-mcdonald-s-obsahuje-59-slozek-s-chemikaliemi
|
|
|
 |
Napsal: pát 04. říj 2013 23:34:59 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Video: jak se dělá hamburger: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2546-jamie-oliver-vyhral-soud-mcdonald-s-zmeni-slozeni-hamburgeru
|
|
|
 |
Napsal: pon 02. zář 2013 14:02:36 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Já bych vegetariány ve školních jídelnách respektoval. Bohužel představa o bezmasých jídlech je v ČR často tragická: smažák nebo švestkové knedlíky, případně kuře...
Problém bude hlavně v nesmyslném "spotřebním koši", který při možnosti výběru jídel ve školní jídelně nelze reálně dodržet.
Já bych vegetariány ve školních jídelnách respektoval. Bohužel představa o bezmasých jídlech je v ČR často tragická: smažák nebo švestkové knedlíky, případně kuře...
Problém bude hlavně v nesmyslném "spotřebním koši", který při možnosti výběru jídel ve školní jídelně nelze reálně dodržet.
|
|
|
 |
Napsal: stř 17. črc 2013 19:33:52 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Já bych s tím byla opatrná (hlavně ve škole)- když to někdo přijímá jako univerzálně upotřebitelné (i kdyby se takto stravoval skutečně vyváženě, a to chce cvik), může si i ublížit, neboť každý jsme jiný, i náš trávicí systém. Doporučuji k přečtení knihu Člověk a výživa od Rudolfa Hauschky.
Já bych s tím byla opatrná (hlavně ve škole)- když to někdo přijímá jako univerzálně upotřebitelné (i kdyby se takto stravoval skutečně vyváženě, a to chce cvik), může si i ublížit, neboť každý jsme jiný, i náš trávicí systém. Doporučuji k přečtení knihu Člověk a výživa od Rudolfa Hauschky.
|
|
|
 |
Napsal: stř 17. črc 2013 15:34:44 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
|
|
 |
Napsal: stř 17. črc 2013 12:16:05 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
|
|
 |
Napsal: pon 08. črc 2013 16:37:24 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Radek Sárközi píše: Pokud budeme pokračovat se zaváděním nových poznatků do výuky současným tempem, tak za 40 let budeme stále u té současné pyramidy. 
[quote="Radek Sárközi"]Pokud budeme pokračovat se zaváděním nových poznatků do výuky současným tempem, tak za 40 let budeme stále u té současné pyramidy.[/quote] :lol:
|
|
|
 |
Napsal: pon 08. črc 2013 14:38:59 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Zdravá výživa - potravinová pyramida versus zdravý talíř |
 |
|
Pokud budeme pokračovat se zaváděním nových poznatků do výuky současným tempem, tak za 40 let budeme stále u té současné pyramidy.
Pokud budeme pokračovat se zaváděním nových poznatků do výuky současným tempem, tak za 40 let budeme stále u té současné pyramidy.
|
|
|
 |
Napsal: ned 07. črc 2013 21:53:39 |
|
|
 |