Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Dotazník k DP - Využití náčiní a nářadí v hodinách TV na 1.
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Dotazník k DP - Využití náčiní a nářadí v hodinách TV n  Odpovědět s citací
Tak asi mě tady za to ukamenují, ale u nás ve škole pustíme děti klidně i k <a href="https://www.ynaradi.cz/">nářadí</a>, a pomáhají nám opravovat růžné drobnosti po škole. Zatím se nikomu nic nestalo a děti to baví. Každopádně už jsme s tím raději kvůli bezpečnosti ve většině tříd přestali. Teď už jen, pokud si to třída sama vyžádá místo tělocviku.
Příspěvek Napsal: čtv 26. srp 2021 13:12:15
  Předmět příspěvku:  Dotazník k DP - Využití náčiní a nářadí v hodinách TV na 1.  Odpovědět s citací
Vážené paní učitelky a vážení páni učitelé,
jsem studentka závěrečného ročníku oboru Učitelství 1. stupně ZŠ na Karlově univerzitě v Praze.
Ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku týkajícího se využívání náčiní a nářadí v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ.
Vyplnění dotazníku by mi velice pomohlo při zpracování diplomové práce na téma „Využití náčiní a nářadí v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základní školy“.
Ujišťuji vás, že veškeré zpracování dat bude zcela anonymní a výslednou práci jsem ochotna poskytnout k nahlédnutí.
Dotazník zašlu na Vámi uvedený email v diskuzi. Mnohokrát děkuji,
Jana Pechová
(janapechova91@gmail.com)
Příspěvek Napsal: úte 16. úno 2016 11:00:58


Přejít na: