Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - 11. den po setkání v Rokycanech
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: 11. den po setkání v Rokycanech  Odpovědět s citací
Děkuji, to je skvělé. Právě jsem kolegyni Švecové tlumočila Vaše hodnocení ČJL semináře. Jinak všem přeji hezké prázdniny a uvidíme se opět v příštím školním roce.
Příspěvek Napsal: pát 26. čer 2009 13:26:16
  Předmět příspěvku:  Re: 11. den po setkání v Rokycanech  Odpovědět s citací
Myslím si, že hlavním důvodem neúčasti na těchto seminářích je čas...Sama jsem se v pondělí zúčastnila oborového semináře ČJL, bylo to moc fajn, zase jsem se podívala, jak to jinde dělají jinak, což je pro mě ohromným zdrojem motivace a hlavně nových nápadů...Ale pravdou je, že se nás tam sešlo jen pár (někteří přišli dokonce o 2 hodiny později a odešli o 2 hodiny dříve!!!!) a někteří z nás vypadali už značně "opotřebovaně"..., neboť ty povinnosti v průběhu celého roku velmi vyčerpávají. Tím se dostávám k jádru pudla:mnoho kolegů už nemá chuť se věnovat činnosti nad rámec svých povinností, nota bene když je plat ve školství tak poddimenzovaný...Toto slyším v souvislosti s tvorbou ŠVP dennodenně...
Závěrem ale musím říci, že jsem ráda, že VÚP jde i nadále touto cestou a snaží se pro nás něco dělat a že ten nezájem třeba nevzniká kvůli nízké kvalitě těchto seminářů (naopak seminář ČJL byl vysoce kvalifikovaný a přínosný).
Příspěvek Napsal: pát 26. čer 2009 12:53:49
  Předmět příspěvku:  Re: 11. den po setkání v Rokycanech  Odpovědět s citací
Lenko, děkuji za názor.
No a jak by k tomu mohli promluvit ředitelé? Myslíte, že motivují dostatečně své kolegy k dalšímu vzdělávání a chuti zkoušet výuku jinak, k inspiraci od jiných odborných kolegů? Přesně k tomu by měly oborové semináře sloužit.
Myslím, že v tom je hlavní práce učitele - dobře učit a zkoušet občas jinak metodicky "uchopit" učivo.
Příspěvek Napsal: pon 22. čer 2009 12:42:15
  Předmět příspěvku:  Re: 11. den po setkání v Rokycanech  Odpovědět s citací
Zdravím, proč se nehlásí učitelé na oborové semináře... to je těžké. Někteří to považují za zbytečné, jiní si raději odučí svch pár hodin a jdou domů (než by se trmáceli za hranice své obce). Možná ve školství panuje trochu znechucení z švp (u některých), možná je to o lidech...
Příspěvek Napsal: sob 20. čer 2009 10:55:31
  Předmět příspěvku:  11. den po setkání v Rokycanech  Odpovědět s citací
Tak se tak smutně díváme na naši virtuální klubovnu, zrakem pohlížíme na data, kdy jsme přispívali naposledy a to nás přivádí na myšlenku, tak trochu vás pošťouchnout nějakou zajímavou? vzrušující? dotěrnou, až rozčilující otázkou.
A nepůjdeme pro ni daleko. Doufám, že už jste zvědaví, čeho že se bude týkat?
Tak tady je:
proč se učitelé nehlásí (nezajímají) na oborové semináře v našem projektu? Vždyť semináře jsou zdarma, týkají se jednotlivých oborů a jsou vedeny skvělými lektory! V čem je tedy zádrhel?
Napište nám, co vás k tomu napadá. (Vždyť vy, jako koordinátoři, se o tyto aktivity zajímáte, účastníte se jich, hlásíte se na další, ale kolegyně, které organizují oborové semináře pro učitele, musely některé semináře pro malý zájem zrušit.)
Příspěvek Napsal: pát 19. čer 2009 9:30:38


Přejít na: