Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
No to je fajn, že v lednu bude materiál připomínkován a pak uveřejněn. Ale to mělo být už dávno a ne v době, kdy už většina lidí má ŠVP rozepsaný. Myslím, že by bývalo bylo fér uveřejnit nejprve manuál a pak po učitelích chtít, ať něco píší a ne naopak.
Příspěvek Napsal: ned 20. pro 2009 15:39:04
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Dobrý den,

v souvislosti s množícími se dotazy k Manuálu pro tvorbu ŠVP ZŠS
Vás aktuálně informuji:
- do konce prosince 2009 bude manuál dokončen,
- v lednu 2010 bude materiál připomínkován,
- a následně poté zveřejněn zde a na našich stránkách.

Upozorňuji:
- struktura tvorby ŠVP ZŠS je stejná jako u ŠVP ZŠ,
- podle této struktury lze zpracovat ŠVP ZŠS,
jelikož zaměření, škála a specifika ZŠS jsou velice široké a různorodé.

Přejí všem mnoho zdaru při tvorbě Vašich ŠVP.
V případě nejasností Vám rádi pomůžeme.
Přeji Vám všem příjemný den.
__________
Josef Vlach
Příspěvek Napsal: pon 14. pro 2009 12:33:30
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Milá Jano,děkuji za pomoc :-). Dáša
Příspěvek Napsal: pon 30. lis 2009 18:52:48
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Dagmar Gomolová píše:
Přeji příjemný večer...spíše večer,protože večery jsou pracovní, takže nejsou příjemné..červen 2010 se blíží...
plaveme " v tvorbě..", jsme na ni dvě,máme dvě třídy. Chybí nám koordinátor,spolupráce...
na ostatních školách se bojí něco ukázat,aby to nebylo špatně..tak si každý tvoří něco,jen aby něco bylo..ale obávám se,že to nebude stát na nic..kde najdu poznatky,rady,ukázky z pilotních škol?.Díky za Vaši debatu tady,budu nakukovat a doufám,že i přispívat a ne jen plakat nad rozlitým mlékem..Dáša

Milá Dášo, našla jsem jeden strší článek na rvp, je tam seznam pilotních škol i jejich ukázky švp. Snad Vám to pomůže.
Příspěvek Napsal: čtv 26. lis 2009 21:40:47
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Předmět se může jmenovat Věcné učení - je integrovaný ze vzdělávacích oblastí Člověk a jeho svět, Člověk a společnost, Člověk a příroda a má jednu celkovou charakteristiku, kde vymezíte co je obsahem.

- termín vzdělávací obor chápu jako totožný s termínem předmět (dobře se v tom orientujete při pohledu na rámcový učební plán)

stejně tak můžete mít název Počty a tyto své názvy zachováte i ve veškeré dokumentaci, orientujete se dobře
Příspěvek Napsal: čtv 19. lis 2009 9:35:45
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Dobrý večer,
opět ho trávím nad ŠVP ZŠS a mám jeden dotaz. Integrování oborů do jednoho předmětu jsem pochopila a provedla, přichází s tím ale jedna otázka.
Spojila jsem čl.a sv,čl.a př,čl.a spol. a vytvořila tak jeden předmět s názvem člověk a svět. Může se tento předmět jmenovat po staru věcné učení? a pak...jak to bude zapsáno. vzdělávací oblast bude jaká? Chápu to tak, že kdybych si to pojmenovala po staru jako věcné učení tak to bude takto? vzdělávací oblast bude věcné učení a bude obsahovat obory: čl.a sv,čl.a př,čl.a sp? které budou již bez charakteristik protože charakteristika bude k celé oblasti VU. Je to tak? takže např.se mi nelíbí název matematika a její aplikace tak si z toho můžu udělat Počty? nebo musím zachovat název mat.a její aplikace - a pod to jako název předmětu budu mít třeba počty a do dokumentace a na vysvědčení píšu už jenom poč, Vu atd? vlastně jenom ty předměty ale ne názvy oblastí, že?
tak děkuji za odpověd.
Je fajn že jsem vás tu objevila a je možné se na cokoliv zeptat.
S pozdravem Pavlína
Příspěvek Napsal: úte 17. lis 2009 22:39:45
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Dobrý večer,
pokud máte tři předměty, musíte mít i tři charakteristiky :)
Příspěvek Napsal: úte 17. lis 2009 18:33:26
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Dobrý večer, mám dotaz,jestli jsem dobře pochopila vaší předchozí diskuzi, mám vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace,tu jsme rozdělili do předmětů čtení, psaní, řečová vých.musím udělat charakter. jednotlivých předmětů?
díky T.
Příspěvek Napsal: úte 17. lis 2009 16:42:31
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
Mgr. Pavlína Hábová píše:
...nebo tim ze jsem to integrovala jsem vytvorila jeden předmět a to s novým názvem: čl.a svět a charakteristika bude jen jedna, rozsáhlejší, která bude obsahovat rovnou i podoblasti které jsem spojila...např. vzdělávací oblast čl.a svět - obsahuje čl.a sv, čl.a spol., čl.a př. kde ke každému jen krátce vypíšu charakteristiku.... Pokud to ale chci mit jako jeden předmět, tak to musím nechat pohromadě integrované a už nikde nerozpojovat ne?
Prosím poradte.....


takto bych to udělala.
Matematiku s informatikou spojené nemáme, ale možné to určitě je
Příspěvek Napsal: čtv 12. lis 2009 10:03:45
  Předmět příspěvku:  Re: Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS  Odpovědět s citací
děkuji za odpovědi, hned s tím seznámím kolegy at to dají dokupy.
Ještě se zeptám...když tedy spojím tyto oblasti do jednoho integrovaného predmetu, tak charakteristiku udelam u vzdel.oblasti clovek a svet.....jen stručnou a pak udelam pro kazdy predmet charakter. tzn.pro čl.a svet, čl.a spo., čl.a př.? nebo tim ze jsem to integrovala jsem vytvorila jeden předmět a to s novým názvem: čl.a svět a charakteristika bude jen jedna, rozsáhlejší, která bude obsahovat rovnou i podoblasti které jsem spojila...např. vzdělávací oblast čl.a svět - obsahuje čl.a sv, čl.a spol., čl.a př. kde ke každému jen krátce vypíšu charakteristiku...nebo to teda budu muset udelat zvlášt. Pokud to ale chci mit jako jeden předmět, tak to musím nechat pohromadě integrované a už nikde nerozpojovat ne?
Prosím poradte.....

Máte někdo spojené mat.a informační a komun.technologie? přijde mi to jako dobré to spojit než jako samostatný předmět. Jaký název tomuto předmětu byste dali? Matematika a informatika? díky.
Příspěvek Napsal: stř 11. lis 2009 12:59:48


Přejít na:  
cron