Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Standardy vzdělávání ve státní a soukromé škole
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Standardy vzdělávání ve státní a soukromé škole  Odpovědět s citací
K otevření tohoto tématu mě podnítil komentář k jednomu blogu, kde je vznesena otázka, zda protiklad státního a soukromého školství (tedy škol s různým zřizovatelem) přináší také protiklad kvalit. Komentář naznačuje spíše to, že soukromé školy by mohly jít s kvalitou dolů, což napovídají výsledky některých soukromých středních škol ve státních maturitách a kauzy kolem soukromých vysokých škol.
Na druhou stranu tušíme, že školy jako Open Gate, PORG nebo Montessori mají pověst těch kvalitnějších.
A tak by mě zajímaly zkušenosti dobré i špatné, výhody a nevýhody toho kterého zřizovatele a v neposlední řadě i to, zda i na soukromé školy se bude vztahovat testování v 5. a 9. třídách a změny v RVP. Pokud ano, jak se s navrhovanými indikátory a revizí RVP tyto školy vypořádávají?
Příspěvek Napsal: čtv 27. říj 2011 10:42:19


Přejít na: