Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Jak v době krize sháníte peníze pro školu?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Jak v době krize sháníte peníze pro školu?  Odpovědět s citací
Dobrý večer,
ve funkci ředitelky školy jsem 5.rokem. Převzala jsem školu, která na tom byla finančně dost špatně. Odráželo se to jak na nespokojenosti pracovníků, nízké nbo žádné ohodnocení, tak i v nedostatečně vybavených třídách.Nezbývalo mi, naž se naučit pobybovat se mezi organizacemi, kde je možné žádosti o finanční účelovou podporu požádat. Od r 2005 se toho hodně změnilo. Mám již nějaké zkušenosti, dovybavené třídy, vhodné pomůcky, spokojený kolektiv, navázané kontakty na jednotlivce a firmy-sponzory, dvojnásobné množství žáků. Kdo nás pravidelně podporuje: Magistrát města Ostravy, odbor pro handicap.děti a mládež. Zde každoročně podávám žádost na podporu dopravy a celoroční činnosti. Díky jejich podpoře svážíme děti, vozíme na hipoterapii, bazén, veškeré aktivity, soutěže, přehlídky, přispívají na hipolekce, vstupné apod.4.rokem nás podporuje Arcelor Mittal, dle projektu a schválení jsme zajistili díky jejich podpoře polohovací pomůcky, didaktické, tiskárnu, materiál na vytvoření piktogramů komunikačních sešitů na VOKS, individuální fyzioterapii, canisterapii, materiál do PV a VV. Intenzivnila se spolupráce s bauMaxem. 1xtýdně probíhá výuka přímov provozovně. Vozíme 4 děti, každému se věnuje 1 pracovník bauMaxu, dítě pomáhá při činnostech, vše je doprovázeno slovem a tím se i učí. Mohou si vše ošahat, očichat, dle svých možností a schopností s pomocí vyzkoušet. 2x za rok probíhá akce sdárečky, za každou uskutečněnou akci si můžeme vybrat odměnu v hodnotě cca 5tis. Kč. Zde nejsme podpořeny finančně, ale hmotně. Co potřebujeme, to nám dodají. Např. polohovací pomůcku, digitální fotoaparát k prezentaci činností dětí. To jsou 3 největší a zatím pravidelní partneři školy.
Každá škola má možnost se zapojit se svým projektem do vyhlašovaných programů magistrátů měst, kraje a MŠMT, jen si musíte hlídat termíny vyhlášení, zpracovat projekt dle jejich pokynů a v termínu odeslat.
Příjemný večer
Irena
Příspěvek Napsal: pon 09. lis 2009 17:45:56
  Předmět příspěvku:  Re: Jak v době krize sháníte peníze pro školu?  Odpovědět s citací
Nejsem ve vedení školy, takže asi nemám úplně nejpřesnější informace o financování školy. Podle informací z porad na tom ale nejsme asi úplně špatně. Spíše bych z osobní zkušenosti řekla, že udržení stejné nebo možná mírně vyšší úrovně příjmů nás stojí více naší práce. Peníze se nyní snažíme aktivněji získávat z ESF fondů. To však pochopitelně zabere nějaký ten čas a stojí i trochu té energie. Musím však sebekriticky uznat, že to má i mírně pozitivní vliv na moji výplatu. ;)

Na druhou stranu - není to správně? ;) Má být financování opravdu pouze základě počtu žáků? Neměla by část příjmů školy být závislá na její kvalitě, ochotě se zlepšovat, aktivitách školy,...?
Příspěvek Napsal: sob 07. lis 2009 18:34:48
  Předmět příspěvku:  Jak v době krize sháníte peníze pro školu?  Odpovědět s citací
Mgr. Dana Svobodová píše:
...Ostatně, jak se Vám daří finance shánět (myslím nyní, v době krize)? Můžete to nějak porovnat s dřívější dobou?
Dana


Dana Svobodová na jiném místě diskuse vznesla zajímavou otázku.

Jak jste na tom vy? Pociťujete nějaké změny? Zapojte se do ankety ;) :!:
Nevyhovuje vám ani jedna odpověď? Dopište vlastní zkušenost!
A třeba i připište nějaké tipy, jak se daří shánět peníze právě vaší škole nebo vám osobně pro školu.
Příspěvek Napsal: úte 27. říj 2009 11:30:50


Přejít na: