Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Děti s různými učebními styly
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Najviac mi pomáha si veci ošahať, alebo ich vidieť v reálnom svete no zároveň občas funguje len dobrá vizualizácia. Ťažko určiť jediný štýl.


___________________
Michal S.

https://www.presto.cz/ https://didacticus.cz/ http://www.presto-skola.cz/
Příspěvek Napsal: čtv 07. bře 2019 10:25:03
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Mgr. Jan Zouhar píše:
Jana Petrů píše:

Jestli se mohu připojit, myslím, že nejdůležitější je otevřené srdce, připravená zásoba, ze které můžete brát podle momentální nálady ve třídě a taky dbát na prostřídání stylu činností(nádech - výdech). A čím méně teorií a více intuice, tím lépe. Alespoň pro začátek.

Hezky řečeno. Ale chtěla byste, aby Vás ošetřoval lékař jen na základě intuice? :?


Pokud by měl onu "připravenou zásobu" medicínských znalostí a k tomu intuici, pak bych mu dala přednost před tím, který tu intuici nemá. U učitele se, myslím, předpokládá totéž. To "čím méně teorií a více intuice, tím lépe" jsem myslela tak, že teorie jsou pomůckou pro přípravu hodiny a pro její zpětné zhodnocení. Přímo ve vyučování není čas na promýšlení teorií, tam často přichází ke slovu právě ta intuice.
Příspěvek Napsal: čtv 24. bře 2011 6:44:00
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Jana Petrů píše:

Jestli se mohu připojit, myslím, že nejdůležitější je otevřené srdce, připravená zásoba, ze které můžete brát podle momentální nálady ve třídě a taky dbát na prostřídání stylu činností(nádech - výdech). A čím méně teorií a více intuice, tím lépe. Alespoň pro začátek.

Hezky řečeno. Ale chtěla byste, aby Vás ošetřoval lékař jen na základě intuice? :?
Příspěvek Napsal: stř 23. bře 2011 21:29:13
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Katarína Rybáková píše:
Nemali by ste nejaký osvedčený recept pre začínajúcich učiteľov, ako najlepšie zvládnuť tento "chaos"?


Jestli se mohu připojit, myslím, že nejdůležitější je otevřené srdce, připravená zásoba, ze které můžete brát podle momentální nálady ve třídě a taky dbát na prostřídání stylu činností(nádech - výdech). A čím méně teorií a více intuice, tím lépe. Alespoň pro začátek.
Příspěvek Napsal: sob 19. úno 2011 22:55:45
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Ano, budu velmi rád.
Příspěvek Napsal: stř 19. led 2011 13:15:40
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Studuji elearningový kurs Roba Plevina, ve kterém je seznam inteligencí podle Gradnera a také aktivit , které jednotlivým typům vyhovují. Tak pokud chcete můžu něco přeposlat,ale vše je to anglicky.LE1
Příspěvek Napsal: stř 19. led 2011 12:50:50
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Jendo,

tak to ste trafili do čierneho - chaos a zmätok sa rozrástol :) Napadlo mi - robia sa na začiatku roka s novou triedou napríklad takéto testy, aby sme sa o žiakoch niečo dozvedeli?

Nemali by ste nejaký osvedčený recept pre začínajúcich učiteľov, ako najlepšie zvládnuť tento "chaos"? Páči sa mi to vymedzenie činností do trojuholníka, na ktoré by som mala byť zameraná počas hodiny. Určite je to veľmi nápomocné. Ďakujem za tento tip!
Příspěvek Napsal: čtv 16. pro 2010 14:53:07
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Ahoj Kataríno!
Máte pravdu je toho hodně, co musíme sledovat. Když to shrneme, tak jsou to tři vrcholy trojúhelníka: obsah - proces - klima ve třídě.
A mimochodem, těch nástrojů na zjišťování učebního stylu je mnoho:
VAK - vizuál - auditiv - kinestetik
Dotazník, vycházející z Kolba
Test mozkových kvadrantů
Test na práci jednotlivých hemisfér
Test Gregoreca - čtyři živly
Test, přeložený Marešem na styly učení
Test na zjištění typu podle temperamentu
Typologický dotazník MBTI
Test vycházející z koncepce Gardnera - vícesložková inteligence

To jen abyste měla ten zmatek ještě větší. :D
Příspěvek Napsal: čtv 16. pro 2010 9:31:14
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Dobrý deň, Jenda,

Ďakujem za privítanie :) i za odpoveď, myslím, že bola vyčerpávajúca.
Ak mám pravdu povedať, ako budúci učiteľ mám z toho všetkého teraz taký "guláš". Na začiatku štúdia som si myslela, že to bude hlavne o učení a teraz mám pocit, že tých "vecí", čo musí učiteľ zvládnuť je akosi mnoho.
Je to nie len výuka, ale aj problémové či integrované deti, rôzne učebné štýly, individuálny prístup... Kedy stíhate učiť medzi tými všetkými metódami, formami a prístupmi? :)

Lucie, ďakujem aj za Vašu reakciu, snáď sa diskusia rozvedie, takých dotazov by sa našlo aj viac, myslím, že by to pre mňa bolo určite prínosom, počuť rady od skúsených.

K.
Příspěvek Napsal: stř 15. pro 2010 13:15:54
  Předmět příspěvku:  Re: Děti s různými učebními styly  Odpovědět s citací
Milá Kataríno,

to je ale opravdu velmi zajímavý dotaz, díky za něj!
Určený nejen učitelům, ale leccos by nám o tom mohli říci jistě i psychologové.

Máte prosím někdo zkušenost s tím, na co se Katarína ptá?
Příspěvek Napsal: úte 14. pro 2010 18:54:27


Přejít na: