Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Určitě by s tím, že bude hodnotit, měl ředitel firmy (žák), počítat. Před vysvědčením by asi bylo pozdě. Možná by si trochu oprávněně žáci "stěžovali", že "neznali naše pravidla". Před uzavřením čtvrtletí je asi nejideálnější doba na první hodnocení. Ať zjistí, v ideálním případě ať je v zápisu o hodnocení, spokojenost i nespokojenost. A je na žácích, aby se rozhodli, jestli budou reagovat nebo nebudou.
Určitě by s tím, že bude hodnotit, měl ředitel firmy (žák), počítat. Před vysvědčením by asi bylo pozdě. Možná by si trochu oprávněně žáci "stěžovali", že "neznali naše pravidla". Před uzavřením čtvrtletí je asi nejideálnější doba na první hodnocení. Ať zjistí, v ideálním případě ať je v zápisu o hodnocení, spokojenost i nespokojenost. A je na žácích, aby se rozhodli, jestli budou reagovat nebo nebudou.
|
|
|
 |
Napsal: stř 26. říj 2011 14:02:14 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
A jak často takové hodnocení s ředitelem provádět? Před vysvědčením? Má o tom vědět dopředu, že bude své "podřízené" hodnotit? Má o tom vědět od začátku školního roku?
A jak často takové hodnocení s ředitelem provádět? Před vysvědčením? Má o tom vědět dopředu, že bude své "podřízené" hodnotit? Má o tom vědět od začátku školního roku?
|
|
|
 |
Napsal: stř 26. říj 2011 13:07:52 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Jsem ráda, že diskuze jsou pro vás zdrojem nápadů. Není možno vše vymyslet sám a není ani nutno propracovávat se vždy cestou pokusů a omylů (již odhalených).
Jsem ráda, že diskuze jsou pro vás zdrojem nápadů. Není možno vše vymyslet sám a není ani nutno propracovávat se vždy cestou pokusů a omylů (již odhalených).
|
|
|
 |
Napsal: čtv 23. čer 2011 14:10:00 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
FIF jsem měla první rok a po jeho uplynutí musím přiznat, že hodnocení se mi vůbec nepovedlo. Jednatelka byla velice benevolentní a já jsem příliš nechtěla zasahovat. Z příspěvků se mi líbil nápad se zavedením hodnocení v excelu. Určitě budu hledat inspiraci v odpovědích ostatních.
FIF jsem měla první rok a po jeho uplynutí musím přiznat, že hodnocení se mi vůbec nepovedlo. Jednatelka byla velice benevolentní a já jsem příliš nechtěla zasahovat. Z příspěvků se mi líbil nápad se zavedením hodnocení v excelu. Určitě budu hledat inspiraci v odpovědích ostatních.
|
|
|
 |
Napsal: čtv 23. čer 2011 11:07:38 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Po zkušenostech mi vyhovuje společné hodnocení s ředitelem FIF. Ředitel navrhne hodnocení, vyučující upraví a napíše konečné výsledky.
Po zkušenostech mi vyhovuje společné hodnocení s ředitelem FIF. Ředitel navrhne hodnocení, vyučující upraví a napíše konečné výsledky.
|
|
|
 |
Napsal: čtv 09. čer 2011 10:42:09 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Žák je hodnocen po celou dobu jeho pracovní náplně v praxi. Vyučující zohledňuje úroveň odborných vědomostí a dovedností, používá správné terminologie, samostatnost a plynulost projevu žáka a jeho aktivitu. SŠT Most
Žák je hodnocen po celou dobu jeho pracovní náplně v praxi. Vyučující zohledňuje úroveň odborných vědomostí a dovedností, používá správné terminologie, samostatnost a plynulost projevu žáka a jeho aktivitu. SŠT Most
|
|
|
 |
Napsal: pon 30. kvě 2011 10:07:23 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Jen upřesňuji, že neznámkují uplně všechny ostatní, ale jen v rámci své firmy. Důvod uvést mohou a nemusí. Takže někteří píší jiní ne. Většinou, když někdo navrhuje jinou známku než 1, tak napíše důvod.
Už jsem přemýšlela i o nějakém sbírání bodů a podle počtu získaných bodů za pololetí hodnotit, ale nějak jsem to nedotáhla do konce.
Střední odborná škola Uh. Brod
Jen upřesňuji, že neznámkují uplně všechny ostatní, ale jen v rámci své firmy. Důvod uvést mohou a nemusí. Takže někteří píší jiní ne. Většinou, když někdo navrhuje jinou známku než 1, tak napíše důvod.
Už jsem přemýšlela i o nějakém sbírání bodů a podle počtu získaných bodů za pololetí hodnotit, ale nějak jsem to nedotáhla do konce.
Střední odborná škola Uh. Brod
|
|
|
 |
Napsal: pát 27. kvě 2011 14:03:37 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Dovolím si vytáhnout, jak známkují FF v Uherském Brodě: žáci anonymně oznámkují všechny ostatní. Samozřejmě učitel má i své známkování a rozhodující slovo. Ještě jsem tento nápad neslyšela a moc mne potěšila další možnost, jak známkovat. Jen mne tak napadlo, "jen" známkují nebo i musí odůvodnit, proč dali takovou známku, jakou dali.
Dovolím si vytáhnout, jak známkují FF v Uherském Brodě: [b]žáci anonymně oznámkují všechny ostatní[/b]. Samozřejmě učitel má i své známkování a rozhodující slovo. Ještě jsem tento nápad neslyšela a moc mne potěšila další možnost, jak známkovat. Jen mne tak napadlo, "jen" známkují nebo i musí odůvodnit, proč dali takovou známku, jakou dali.
|
|
|
 |
Napsal: pát 27. kvě 2011 13:07:48 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Technická poznámka: Poprosila bych "naše" učitele, ze sítě FF, pokud chceme napsat anonymní názor, můžete se připojit jako návštěvník. Někdy je dobře nadhodit i názor, který nechceme ztotožňovat se sebou, se školou, z různých důvodů. Pokud se představujeme, prosím, napišme z jaké jsme školy. Děkuji všem diskutujícím a zdravím. 
Technická poznámka: Poprosila bych "naše" učitele, ze sítě FF, pokud chceme napsat anonymní názor, můžete se připojit jako návštěvník. Někdy je dobře nadhodit i názor, který nechceme ztotožňovat se sebou, se školou, z různých důvodů. Pokud se představujeme, prosím, [b]napišme z jaké jsme školy[/b]. Děkuji všem diskutujícím a zdravím. :lol: :D :roll:
|
|
|
 |
Napsal: pát 27. kvě 2011 11:52:16 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Hodnocení ve fiktivní firmě |
 |
|
Souhlasím s tím, že hodnocení práce ve fikt. firmě je obtížné, chceme-li být spravedliví a nedemotivovat. Já si průběžne zapisuji, kdo jak pracuje a přistupuje k úkolům, které mají ode mě nebo od vedení firmy. (Sleduji jak práci firmy jako celku, tak jednotlivců) Ke konci pololetí mi každý žák navrhne známku (na papírek anonymně) pro ostatní členy firmy. (bohužel, v rámci kamarátství jsou to většinou jen 1 ) Z toho obojího pak vytvořím konečnou známku.
Střední odborná škola Uherský Brod
Souhlasím s tím, že hodnocení práce ve fikt. firmě je obtížné, chceme-li být spravedliví a nedemotivovat. Já si průběžne zapisuji, kdo jak pracuje a přistupuje k úkolům, které mají ode mě nebo od vedení firmy. (Sleduji jak práci firmy jako celku, tak jednotlivců) Ke konci pololetí mi každý žák navrhne známku (na papírek anonymně) pro ostatní členy firmy. (bohužel, v rámci kamarátství jsou to většinou jen 1 ) Z toho obojího pak vytvořím konečnou známku.
Střední odborná škola Uherský Brod
|
|
|
 |
Napsal: pát 27. kvě 2011 10:05:26 |
|
|
 |
|