Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Při dnešním nedostatku žáků potřebuje každý ředitel udělat reklamu své škole a nalákat žáky a jejich rodiče, aby si zvolili právě JEHO školu. S tím se dá docela dobře pracovat. Zkuste mail na paní Mouchovou, vždy ráda řekne své zkušenosti. Nebo mi napište odkud jste a pokusím se vás spojit s někým, kdo něco podobného pořádá, z vašeho okolí.
Při dnešním nedostatku žáků potřebuje každý ředitel udělat reklamu své škole a nalákat žáky a jejich rodiče, aby si zvolili právě JEHO školu. S tím se dá docela dobře pracovat. Zkuste mail na paní Mouchovou, vždy ráda řekne své zkušenosti. Nebo mi napište odkud jste a pokusím se vás spojit s někým, kdo něco podobného pořádá, z vašeho okolí.
|
|
|
 |
Napsal: stř 26. říj 2011 13:32:38 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Pořádáte ještě někdo další takové akce jako je Obchodní den? Umožní to vaše škola? Je to pro ni "komplikace".
Pořádáte ještě někdo další takové akce jako je Obchodní den? Umožní to vaše škola? Je to pro ni "komplikace".
|
|
|
 |
Napsal: stř 26. říj 2011 13:28:02 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Využíváme elektronický způsob, tzn. prostřednictvím letáků a katalogů, s doprovodným dopisem.Největší zkušeností je pro žáky účast na veletrhu fiiktivních firem. Vedou k procivičení i mluveného slova - zvláště v cizích jazycích a hlavně vystupování.
Využíváme elektronický způsob, tzn. prostřednictvím letáků a katalogů, s doprovodným dopisem.Největší zkušeností je pro žáky účast na veletrhu fiiktivních firem. Vedou k procivičení i mluveného slova - zvláště v cizích jazycích a hlavně vystupování.
|
|
|
 |
Napsal: čtv 09. čer 2011 11:35:34 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Rozesíláme el. poštou nabídky, katalogy, snažíme se navázat obchodní kontakty, ale příliš se nám to nedaří. Většinu obchodů uzavíráme právě jen na veletrzích a na dnech otevřených dveří naší OA.
Rozesíláme el. poštou nabídky, katalogy, snažíme se navázat obchodní kontakty, ale příliš se nám to nedaří. Většinu obchodů uzavíráme právě jen na veletrzích a na dnech otevřených dveří naší OA.
|
|
|
 |
Napsal: čtv 09. čer 2011 11:02:05 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Tak to samozřejmě ráda poradím, pokud budu moci  ... Jana Mouchová
Tak to samozřejmě ráda poradím, pokud budu moci :)...
Jana Mouchová
|
|
|
 |
Napsal: čtv 12. kvě 2011 13:00:08 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
A já věřím, Jano, že mohu takto veřejně napsat, že bys i poradila s projektem, řekla své zkušenosti, čeho se vyvarovat a co bylo úspěšné, kdyby se Tě některý kolega z jiné školy, zeptal.
A já věřím, Jano, že mohu takto veřejně napsat, že bys i [b]poradila s projektem[/b], řekla své zkušenosti, čeho se vyvarovat a co bylo úspěšné, kdyby se Tě některý kolega z jiné školy, zeptal.
|
|
|
 |
Napsal: čtv 12. kvě 2011 11:50:31 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Zhruba před rokem jsem do tohoto tématu vložila příspěvek o tom, jak jsem žákům zorganizovala besedu na téma "vyhledávání potenciálních zákazníků". Letos se po roce k tomuto tématu mohu vrátit s potěšující zprávou, že i letos se pro žáky 3. ročníku podařilo tuto akci zorganizovat. V dubnu 2011 se další žáci této besedy zúčastnili a myslím, že to žáci velice přívitali. Beseda nebyla dotažena do konce jako loni "domácím úkolem" a následně certifikátem za vydařenou práci, ale i přesto žákům obsah besedy nebyl na škodu. Školitelem byl stejný člověk jako loni, který s naší školou naštěstí dále spolupracuje. Po výměně zkušeností z jiných škol jsem totiž zjistila, že nejtěžší je vlastně sehnat tu osobu, která k vám do školy přijede ochotně, opakovaně a hlavně bez poplatku. Čili beseda na toto téma prošla u žáků 3.r. již 2x a v příštím roce bude také. Ovšem díky získaným financím z EU v rámci projektu OP VK se mi letos a pro příští rok podařilo tohoto školitele zaplatit z těchto peněz. A proto bych nyní zmínila pro vás ostatní, kteří o podání projektu v rámci OP VK uvažují, že je to sice spousta práce, papírování, času stráveným nad počítačem, ale v závěru to stojí za to - bohužel financí je spíše méně než více pro potřeby žáků na konkrétně fiktivní firmy... Pro mne jako manažera projektu je to také velká zkušenost!!!
Zhruba před rokem jsem do tohoto tématu vložila příspěvek o tom, jak jsem žákům zorganizovala besedu na téma "vyhledávání potenciálních zákazníků". Letos se po roce k tomuto tématu mohu vrátit s potěšující zprávou, že i letos se pro žáky 3. ročníku podařilo tuto akci zorganizovat. V dubnu 2011 se další žáci této besedy zúčastnili a myslím, že to žáci velice přívitali. Beseda nebyla dotažena do konce jako loni "domácím úkolem" a následně certifikátem za vydařenou práci, ale i přesto žákům obsah besedy nebyl na škodu. Školitelem byl stejný člověk jako loni, který s naší školou naštěstí dále spolupracuje. Po výměně zkušeností z jiných škol jsem totiž zjistila, že nejtěžší je vlastně sehnat tu osobu, která k vám do školy přijede ochotně, opakovaně a hlavně bez poplatku. Čili beseda na toto téma prošla u žáků 3.r. již 2x a v příštím roce bude také. Ovšem díky získaným financím z EU v rámci projektu OP VK se mi letos a pro příští rok podařilo tohoto školitele zaplatit z těchto peněz. A proto bych nyní zmínila pro vás ostatní, kteří o podání projektu v rámci OP VK uvažují, že je to sice spousta práce, papírování, času stráveným nad počítačem, ale v závěru to stojí za to - bohužel financí je spíše méně než více pro potřeby žáků na konkrétně fiktivní firmy... Pro mne jako manažera projektu je to také velká zkušenost!!!
|
|
|
 |
Napsal: stř 11. kvě 2011 19:14:50 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Budu citovat z předchozího příspěvku: "objednáváme z každého katalogu alespoň jeden produkt - žáci pak mají práci a firma "žije". Rozproudit ještě více obchdování mezi fiktivními firmami by bylo přání asi většiny z nás. Není to ideální způsob?
Budu citovat z předchozího příspěvku: [b][i]"objednáváme z každého katalogu alespoň jeden produkt - žáci pak mají práci a firma "žije"[/i][/b]. Rozproudit ještě více obchdování mezi fiktivními firmami by bylo přání asi většiny z nás. Není to ideální způsob?
|
|
|
 |
Napsal: pát 29. dub 2011 9:45:39 |
|
|
 |
Irena Nováková, SPŠD Plzeň |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Vzhledem k tomu, že učím obchodní korespondenci a marketing a management, tak se snažím, aby žáci využívali všechny možné nástroje. Většinou se se žáky domluvíme na strategii. Oni uvádí, co budou používat a já jim to kritizuji. Nemáme ve fiktivních firmách problém. U písemné formy se držíme hesla, že objednáváme z každého katalogu alespoň jeden produkt - žáci pak mají práci a firma "žije" (provázanost na další doklady a činnost firmy).
Vzhledem k tomu, že učím obchodní korespondenci a marketing a management, tak se snažím, aby žáci využívali všechny možné nástroje. Většinou se se žáky domluvíme na strategii. Oni uvádí, co budou používat a já jim to kritizuji. Nemáme ve fiktivních firmách problém. U písemné formy se držíme hesla, že objednáváme z každého katalogu alespoň jeden produkt - žáci pak mají práci a firma "žije" (provázanost na další doklady a činnost firmy).
|
|
|
 |
Napsal: čtv 28. dub 2011 10:42:46 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jak se zaměřujete na obchodní dovednosti? |
 |
|
Tuto problematiku jsme zatím nijak konkrétně neřešili - FF máme první rok Jitka
Tuto problematiku jsme zatím nijak konkrétně neřešili - FF máme první rok Jitka
|
|
|
 |
Napsal: stř 13. dub 2011 21:19:44 |
|
|
 |
|