Pravidla fóra


Fórum pro témata ze školství a vzdělávání, která se nevejdou do jiných tematických fór.



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Helpdesk pro studenty - zkušenosti
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Helpdesk pro studenty - zkušenosti  Odpovědět s citací
Dobrý den!
Můžete, prosím, upřesnit, o jakou školu se jedná a k čemu helpdesk chcete využít?
Děkujeme!
Lenka
Příspěvek Napsal: úte 26. kvě 2015 10:46:28
  Předmět příspěvku:  Helpdesk pro studenty - zkušenosti  Odpovědět s citací
Zeptám se,
uvažujeme o implementaci helpdesku pro naše studenty, chtěli bychom využít nějaký systém na míru v odpovídající ceně.

Máme na mysli: https://www.firon.cz/sluzby/hotove-aplikace/helpdesk-a-rizeni-ukolu

Máte s tím nějaké zkušenosti? Nemyslím přím od této firmy, ale obecně, s řešením, které vypracuje firma přesně dle požadavků?

Mifka
Příspěvek Napsal: úte 26. kvě 2015 6:23:52


Přejít na:  
cron