Přehled tématu - Role třídního učitele pro klima třídy
Autor
Zpráva
Luďka Roubíčková
Předmět příspěvku:
Re: Role třídního učitele pro klima třídy
Jana Petrů píše:
Já třeba letos absolvuji u všech dětí návštěvu v rodině (je to samozřejmě na pozvání). Mám za sebou cca 2/3 a je fakt, že to na klima ve třídě velmi pozitivně působí.
Nevím... trochu mi to připomíná snahu "ohřát se u rodinného krbu" (já vím, je to jen na pozvání). Věřím, že to může pomoci budovat důvěru ve vztazích učitel - rodič - žák, ale neměli bychom jako učitelé zůstat raději víc u toho učení?
[quote="Jana Petrů"]Já třeba letos absolvuji u všech dětí návštěvu v rodině (je to samozřejmě na pozvání). Mám za sebou cca 2/3 a je fakt, že to na klima ve třídě velmi pozitivně působí.[/quote] Nevím... trochu mi to připomíná snahu "ohřát se u rodinného krbu" (já vím, je to jen na pozvání). Věřím, že to může pomoci budovat důvěru ve vztazích učitel - rodič - žák, ale neměli bychom jako učitelé zůstat raději víc u toho učení?
Napsal: čtv 15. bře 2012 17:22:56
Pavlína Hublová
Předmět příspěvku:
Re: Role třídního učitele pro klima třídy
Jana Petrů píše:
Já třeba letos absolvuji u všech dětí návštěvu v rodině (je to samozřejmě na pozvání). Mám za sebou cca 2/3 a je fakt, že to na klima ve třídě velmi pozitivně působí.
Nedovedu si to v praxi vůbec představit, ale věřím, že to může mít nebývalý vliv na vztahy učitel - žák. Teď si jen nemohu srovnat, jak to může působit na vztahy ve třídě jako celek...
[quote="Jana Petrů"]Já třeba letos absolvuji u všech dětí návštěvu v rodině (je to samozřejmě na pozvání). Mám za sebou cca 2/3 a je fakt, že to na klima ve třídě velmi pozitivně působí.[/quote] Nedovedu si to v praxi vůbec představit, ale věřím, že to může mít nebývalý vliv na vztahy učitel - žák. Teď si jen nemohu srovnat, jak to může působit na vztahy ve třídě jako celek...
Napsal: pon 27. úno 2012 19:45:02
Jana Petrů
Předmět příspěvku:
Re: Role třídního učitele pro klima třídy
Já si myslím, že to JE úkol třídního. Ale musí umět do toho vtáhnout i ostatní učitele, kteří v jeho třídě působí. My děláme třídní kolegia, kde si o dětech povídáme, jsou tam mí odborňáci a družinářka. Jenomže mně se to říká, když u nás je třídní ve třídě vlastně furt... Já třeba letos absolvuji u všech dětí návštěvu v rodině (je to samozřejmě na pozvání). Mám za sebou cca 2/3 a je fakt, že to na klima ve třídě velmi pozitivně působí.
Já si myslím, že to JE úkol třídního. Ale musí umět do toho vtáhnout i ostatní učitele, kteří v jeho třídě působí. My děláme třídní kolegia, kde si o dětech povídáme, jsou tam mí odborňáci a družinářka. Jenomže mně se to říká, když u nás je třídní ve třídě vlastně furt... Já třeba letos absolvuji u všech dětí návštěvu v rodině (je to samozřejmě na pozvání). Mám za sebou cca 2/3 a je fakt, že to na klima ve třídě velmi pozitivně působí.
Napsal: pát 24. úno 2012 19:23:00
Lenka Urbanová
Předmět příspěvku:
Role třídního učitele pro klima třídy
Úkol budovat dobré klima ve třídě lze "házet" na třídní učitele. Je to opravdu tak? Jaké "páky" má třídní učitel?
Úkol budovat dobré klima ve třídě lze "házet" na třídní učitele. Je to opravdu tak? Jaké "páky" má třídní učitel?