Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Žáci vynechávají, přidávají, přesmykují písmena či slabiky?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Žáci vynechávají, přidávají, přesmykují písmena či slabiky?  Odpovědět s citací
Středa 7. 12. 2016, 20:00
Žáci vynechávají, přidávají, přesmykují písmena či slabiky? - Jak na to?


Co vše ve čtení a psaní ovlivňuje nedostatečné rozvinutí sluchové analýzy a syntézy? Jak pomoci žákům zvládnout čtení a psaní bez větších obtíží? Máte dostatečnou zásobu aktivit pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy?

Cíle setkání:
  • Pomoci žákům zvládnout čtení a psaní bez větších obtíží
  • Zvýšit kompetence učitelů – osvojení si aktivit pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno učitelům 1. a 2. běžné třídy ZŠ, učitelům vyšších ročníků u žáků, kterým se v této oblasti nedaří, učitelům speciálních škol.
Setkání je zdarma.

Program:
  • Co vše ve čtení a psaní ovlivňuje nedostatečné rozvinutí sluchové analýzy a syntézy?
  • Strukturované aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy : rozkládání slov na slabiky, první a poslední hláska ve slově, rozlišování pozice hlásky, tvoření slov, rozklad slov na jednotlivé hlásky, skládání slova z jednotlivých hlásek s porozuměním, pozice hlásek ve slově, skládání slov ze slabik apod.
  • Diskuze, výměna zkušeností.

Lektorka:
Mgr. Petra Pšeničková, DiS. - speciální pedagožka, lektorka kurzů pro předškoláky a děti s odkladem školní docházky; poradenství pro předškoláky i školáky, jejich rodiče a učitele; posuzování školní zralosti; lektorská a poradenská činnost pro pedagogy, autorka článků; absolventka magisterského studia speciální pedagogiky na PedfUK v Praze; 10 let praxe v oblasti speciální pedagogiky, z toho 6 let v poradenství.

Chcete se Petry před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: čtv 01. pro 2016 13:29:05


Přejít na: