Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik je na jedné ruce prstů?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Model E-U-R v praxi, rozvoj kreativity
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Model E-U-R v praxi, rozvoj kreativity  Odpovědět s citací
Středa 20. 2. 2019, 20:00
Model E-U-R v praxi, rozvoj kreativity

Díky třífázovému modelu učení si žáci zapamatují učivo na delší dobu, jsou aktivnější ve vyučovacím procesu a více motivováni k učení, projevují vyšší míru tvořivosti. Inspiraci pro práci s žákovskou skupinou si pro nás připravila Lenka Skoupá.

Cíle setkání:
  • Seznámit pedagogy s možnostmi využití výukového modelu E-U-R
  • Seznámit se s možnými metodami jeho jednotlivých fází
  • Shrnout výukový model na praktické ukázce výukové hodiny

Program:
  • principy učení, ze kterých model vychází
  • výukový model E-U-R
  • fáze evokace
  • fáze uvědomění
  • fáze reflexe
  • metody vhodné pro evokaci
  • metody vhodné pro uvědomění
  • metody vhodné pro reflexi
  • ukázková hodina připravená v rámci modelu učení E-U-R
  • dotazy účastníků online setkání

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno učitelům především prvního stupně a druhého stupně základních škol.

Lektorka:
Ing. Lenka Skoupá

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: stř 13. úno 2019 21:42:48


Přejít na: