Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik je na jedné ruce prstů?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - I když nejsem jazykář, mohu učit metodou CLIL
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  I když nejsem jazykář, mohu učit metodou CLIL  Odpovědět s citací
Čtvrtek 26. 9. 2019, 20:00
I když nejsem jazykář, mohu učit metodou CLIL

Praktické ukázky pro výuku na 1. i 2. stupni ZŠ si připravila PhDr. Petra Vallin, Ph.D., metodička a lektorka školení CLIL napříč institucemi i republikou.

Anotace setkání:

CLIL je přístupem ve vzdělávání, kdy dochází k propojování výuky nejazykového předmětu a cizího jazyka. Počet českých škol uplatňujících CLIL vzrůstá, otázkou však zůstává, kdo by měl tyto hodiny vyučovat. V praxi se už delší dobu uplatňuje tzv. soft CLIL, kdy učitel cizího jazyka integruje do své hodiny témata z nejazykového předmětu. Soft CLIL má řadu výhod, nesplňuje však navýšení počtu hodin, kdy je žák cizímu jazyku vystaven, neboť výuka probíhá v hodinách angličtiny či němčiny (případně dalších jazycích). Své místo si v současné době proto hledá také tzv. hard CLIL, jehož cílem je přizvat cizí jazyk do hodin jako zeměpis, přírodopis, dějepis, matematika, fyzika a další. Celou řadu učitelů tento přístup láká, obávají se však, zdali jsou jejich jazykové dovednosti pro výuku CLIL dostačující.
Tento webinář si proto klade za cíl sdílet různé přístupy, jak může učitel integrovat cizí jazyk do svého předmětu, když není v cizím jazyce aprobovaný či si zkrátka v cizojazyčných dovednostech příliš nevěří. Záměrem tohoto webináře je váhající učitele motivovat CLIL vyzkoušet, neboť i nedostatečná znalost jazyka u učitele může mít v konečném důsledku pozitivní důsledky. I těmi se budeme v rámci webináře zabývat.

Komu je setkání určeno:

Setkání je určeno učitelům všech stupňů škol.

Setkání je ZDARMA.

Lektorka:
PhDr. Petra Vallin, Ph.D.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: úte 10. zář 2019 9:59:42


Přejít na: