Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce  Odpovědět s citací
Středa 27. 11. 2019, 20:00
Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce - sdílení zkušeností s jednotlivými metodami z příručky


Anna Babanová a Irena Smetáčková spolu s námi prolistují novou příručku s tématem genderově citlivého přístupu k vedení výuky a upozorní na uvedené metody - jak fungují a čím mohou být vyučujícím přínosné. Pomáhat jim přitom budou dvě kolegyně – učitelky, které se podílely na ověřování jednotlivých metod uvedených v příručce, Irena Havlíčková a Daniela Růžičková.

Cíle setkání:
Cílem setkání je podrobněji představit nově vzniklou metodickou příručku Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce. Podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání. Navážeme na první setkání, ve kterém jsme si představili okolnosti vzniku příručky, základní principy genderově citlivého vzdělávání, o které se příručka opírá, a její stručný obsah. Ve druhém setkání se podrobněji seznámíme s některými metodami z příručky, ukážeme, jak jsme je ověřovali a jaké jsme s nimi měli zkušenosti v naší vlastní pedagogické praxi a nastíníme, v čem mohou být přínosné i vám. Při výběru metod budeme vycházet z hlavních témat, které příručka nabízí:

  1. Jak jako učitelé a učitelky přemýšlíme o dětech
  2. Jaké učební obsahy dětem nabízíme
  3. Jak komunikujeme s dětmi
  4. Jak děti komunikují mezi sebou

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno primárně vyučujícím prvního stupně ZŠ, ale i všem stávajícím i budoucím pedagožkám a pedagogům, odbornicím i odborníkům v oblasti vzdělávání a všem, kteří mají zájem dozvědět se o konkrétních možnostech využití kolegiální podpory, rovnosti ve školách a genderově citlivém vzdělávání.

Setkání je ZDARMA.

Lektorky:
Anna Babanová vystudovala Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PedF UK v Praze. Pracuje v organizaci Step by Step ČR jako metodička programu Začít spolu a v základní škole Škola Můj Projekt – Jižní Město jako učitelka matematiky pro první stupeň. Dlouhodobě se zajímá o problematiku genderově citlivé pedagogiky, individualizace v oblasti plánování a rozvoje kolegiální spolupráce. Podílela se na vzniku několika pedagogických příruček, zaměřených především na genderově citlivé vzdělávání. Je autorkou příručky Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce. Podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání.
anna.baban@gmail.com

Irena Smetáčková je vedoucí katedry psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Jejím oborovým zázemím je psychologie, pedagogika a sociologie. Věnuje se zejména tématům ze sociální a pedagogické psychologie a psychologie genderu. Výzkumně se zabývá třemi oblastmi: genderové socializaci ve škole, profesní náročnosti učitelství a typům komunikace mezi vyučujícími a rodiči. Vedla a podílela se na řadě výzkumů, je autorkou odborných článků a knih. Vedle výzkumné činnosti dlouhodobě spolupracuje na projektech praktického charakteru, jakým je i tento. Autorsky participovala na vzniku příručky Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce. Podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání.

Irena Havlíčková a Daniela Růžičková jsou učitelky na prvním stupni s mnohaletou praxí. Momentálně obě působí na základní škole Wonderland Academy v Praze.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: stř 13. lis 2019 15:15:16
  Předmět příspěvku:  Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce  Odpovědět s citací
Čtvrtek 7. 11. 2019, 20:00
Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce - komu je příručka určena a jak s ní pracovat?


Markéta Štěpánová a Anna Babanová nám představí novou příručku s tématem genderově citlivého přístupu k vedení výuky.

Cíle setkání:
Cílem setkání je seznámit účastnice a účastníky s nově vzniklou metodickou příručkou Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce.
Společně si představíme:
  • okolnosti vzniku příručky, důležitost sdílení vlastních zkušeností, praktické ověření a přenositelnost
  • základní principy genderově citlivého vzdělávání
  • zahraniční inspirace, které pomáhají při zavádění rovnosti do škol.
  • obsah příručky, její členění a tipy, jak s ní pracovat

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno primárně vyučujícím prvního stupně ZŠ, ale i všem stávajícím i budoucím pedagožkám a pedagogům, odbornicím i odborníkům v oblasti vzdělávání a všem, kteří mají zájem dozvědět se o konkrétních možnostech využití kolegiální podpory, rovnosti ve školách a genderově citlivém vzdělávání.

Setkání je ZDARMA.

Lektorky:
Anna Babanová vystudovala Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PedF UK v Praze. Pracuje v organizaci Step by Step ČR jako metodička programu Začít spolu a v základní škole Škola Můj Projekt – Jižní Město jako učitelka matematiky pro první stupeň. Dlouhodobě se zajímá o problematiku genderově citlivé pedagogiky, individualizace v oblasti plánování a rozvoje kolegiální spolupráce. Podílela se na vzniku několika pedagogických příruček, zaměřených především na genderově citlivé vzdělávání. Je autorkou příručky Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce.
anna.baban@gmail.com
Markéta Štěpánová vystudovala Vyšší odbornou školu knihovnictví a informačních studií, v současné době dálkově studuje Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PedF UK. Přes 10 let pracuje v organizaci Gender Studies, o.p.s., kde se věnuje převážně osvětové činnosti v oblasti genderových stereotypů ve výchově a vzdělávání, působí jako expertka v projektech na MPSV a školitelka na MŠMT. Koordinovala projekt Výchova k respektu a toleranci: od učitelů k dětem zaměřený na podporu, vzdělávání a sdílení zkušeností vyučujících v oblastech inkluzivního vzdělávání, genderově citlivého přístupu a schopnosti reflektovat vlastní i cizí výuku. Je odpovědnou redaktorkou příručky Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce.
marketa.stepanova@genderstudies.cz

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: čtv 31. říj 2019 12:08:44


Přejít na:  
cron