Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Skupinová práce a kooperativní učení II.
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Skupinová práce a kooperativní učení II.  Odpovědět s citací
Středa 6. 5. 2020, 20:00
Skupinová práce a kooperativní učení II.


Praktických námětů a doporučení ke kooperativnímu učení bylo v únorovém webináři Mgr. Jiřího Hrušky tolik, že prostě muselo následovat pokračování.

Setkání volně navazuje na webinář Skupinová práce a kooperativní učení, který proběhl dne 5. 2. 2020. Společně budeme řešit témata, která s tématem webináře úzce souvisí. Jednak se budeme zabývat potřebami žáků a tím, jak může učitel dané potřeby se žáky naplňovat. Dále se podíváme na to, kdy si žák může volit, na čem a jak chce pracovat. Také si společně rozebereme, jak je možné žáky dělit do skupin a jaká pro a proti to s sebou přináší. Nakonec se podíváme na příklad uspořádání učebny, ve kterém lze kombinovat skupinovou práci i frontální učení.

Komu je setkání určeno:
učitelům základních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií

Setkání je ZDARMA.

Lektor:
Mgr. Jiří Hruška – učitel, facilitátor, mentor, lektor.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: stř 29. dub 2020 13:45:41


Přejít na: