Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Otevřená a nenásilná komunikace v náročných situacích
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Otevřená a nenásilná komunikace v náročných situacích  Odpovědět s citací
Středa 20. 5. 2020, 20:00
Otevřená a nenásilná komunikace v náročných situacích


Jak komunikovat s žáky a studenty tak, abyste předešli konfliktům a přitom umožnili oběma stranám vyjádřit svobodně svůj názor? PhDr. Jitka Gabašová vychází ze své praxe na střední škole a ráda se s Vámi podělí o své zkušenosti.

Anotace setkání:
Současná situace klade značné nároky na kvalitu pedagogické práce. Nejde už jen o přípravu a realizaci zajímavého a přínosného vyučování, a to dočasně v on –line podobě. V době, kdy žáci mají velmi rozdílné podmínky a různou podporu pro domácí výuku, musí učitel reagovat na žáky individuálně, hledat nástroje pro jejich motivaci a často komunikovat s rodiči. Dostává se každodenně do náročných vztahových situací. Jak zjistit potřeby žáků? Jak je motivovat k práci? Jak zvolit přiměřené nároky, žáky nepřetěžovat, ale přispívat k překlenutí náročné doby?
Po návratu do škol nebude možné jen tak navázat a pokračovat v přerušeném výkladu učiva. Bude potřeba zjistit, zda několika měsíční absence kontaktů s třídním kolektivem žáky neproměnila a pomalu a citlivě vracet život třídních skupin do normálních kolejí. Stále větší význam budou nabývat alternativní přístupy a metody výuky. Jednou z nich je i zážitková pedagogika.

Webinář bude věnován těmto tématům:
  • otevřené, nenásilné komunikaci,
  • bezpečnému klimatu,
  • roli zážitkové pedagogiky při jeho naplňování.

Setkání je ZDARMA.

Cílová skupina:
Setkání je věnováno učitelům základních a středních škol a gymnázií, popř. vedoucím pracovníkům ve školách.

Lektorka:
PhDr. Jitka Gabašová - pedagožka, lektorka zážitkové pedagogiky a seberozvojových kurzů pro učitele. Vystudovala obor germanistika – bohemistika na FFUK Praha. Na DAMU v Praze pokračovala v distančním studiu dramatické výchovy. Je absolventkou dvouletého sebezkušenostního výcviku v Gestalt-terapii, seminářů nenásilné komunikace (NWC) a kritického myšlení a také autorkou knihy Otevřená komunikace a řešení konfliktů ve třídě a spoluautorkou knihy Asistent pedagoga a klima třídy. Se svou rodinou žije v Hostivici u Prahy.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: stř 13. kvě 2020 20:38:25


Přejít na: