Online výuka je prostě neuvěřitelně náročná... Ne jen pro studenty, ale i pro učitele a profesory. Já sama učím na druhém stupni ZŠ a už jsem z toho naprosto vyčerpaná. Navíc mám dceru v 1. třídě a ta to naprosto nezvládá. Nemá skoro žádný kontakt s kamarády a učení ji už v 1. třídě nebaví. Nedávno jsem sehnala krásné barevné respirátory, tak se alespoň trošku těší, až je předvede spolužákům, které skoro nezná...
Online výuka je prostě neuvěřitelně náročná... Ne jen pro studenty, ale i pro učitele a profesory. Já sama učím na druhém stupni ZŠ a už jsem z toho naprosto vyčerpaná. Navíc mám dceru v 1. třídě a ta to naprosto nezvládá. Nemá skoro žádný kontakt s kamarády a učení ji už v 1. třídě nebaví. Nedávno jsem sehnala krásné barevné respirátory, tak se alespoň trošku těší, až je předvede spolužákům, které skoro nezná...
Napsal: úte 23. bře 2021 19:01:29
Špinka Vlastimil
Předmět příspěvku:
Re: První dojmy
Držím kolegyni palce a těším se, že se zapojíme do podobných projektů. Je to jedna z cest posunout svůj profesní rozvoj dál.
Držím kolegyni palce a těším se, že se zapojíme do podobných projektů. Je to jedna z cest posunout svůj profesní rozvoj dál.
Napsal: sob 26. led 2013 17:20:00
Anna Flanderková
Předmět příspěvku:
Re: První dojmy
Děkuji za kladné zhodnocení hodiny i za připomínku
Děkuji za kladné zhodnocení hodiny i za připomínku :)
Napsal: sob 26. led 2013 13:54:21
Jana Petrů
Předmět příspěvku:
Re: První dojmy
Chtěla bych kolegyni pogratulovat. Hodina se jí moc povedla, bylo vidět, že děti jsou zaujaté (kamery úspěšně ignorovaly) a jsou zvyklé takto pracovat, jinými slovy, nebyla to "stafáž". A udělali velký kus práce. Moc se mi to líbilo. Já bych jen asi tematicky jednotlivé části sjednotila, např. právě probíraným tématem z vlastivědy či přírodovědy. Na druhou stranu, ukázkové byly průhledy do jiných předmětů (a ten malý renons s rozdělením na skupiny "se zbytkem" se dá zcela pochopit díky atypičnosti podmínek). Rozhodně velký dík!
Chtěla bych kolegyni pogratulovat. Hodina se jí moc povedla, bylo vidět, že děti jsou zaujaté (kamery úspěšně ignorovaly) a jsou zvyklé takto pracovat, jinými slovy, nebyla to "stafáž". A udělali velký kus práce. Moc se mi to líbilo. Já bych jen asi tematicky jednotlivé části sjednotila, např. právě probíraným tématem z vlastivědy či přírodovědy. Na druhou stranu, ukázkové byly průhledy do jiných předmětů (a ten malý renons s rozdělením na skupiny "se zbytkem" se dá zcela pochopit díky atypičnosti podmínek). Rozhodně velký dík!
Napsal: pát 11. led 2013 21:09:25
Návštěvník
Předmět příspěvku:
Re: První dojmy
Dobrý den, tak určitě poděkování, že se kolegyně do projektu zapojila. Kladně hodnotím , že má ve třídě žáky, kteří ji umí rovnocenně zastoupit:-))))
Dobrý den, tak určitě poděkování, že se kolegyně do projektu zapojila. Kladně hodnotím , že má ve třídě žáky, kteří ji umí rovnocenně zastoupit:-))))
Napsal: úte 08. led 2013 8:10:02
Tomáš Pavlas
Předmět příspěvku:
První dojmy
Viděli jste videozáznam výuky Českého jazyka ze Základní školy Václava Havla v Poděbradech?
Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny?
Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo?
Těšíme se na vaše příspěvky a názory.
Viděli jste [url=http://audiovideo.rvp.cz/video/2737/VV21---VIRTUALNI-HOSPITACE-CESKY-JAZYK-VE-4-ROCNIKU.html][b]videozáznam[/b][/url] výuky [b]Českého jazyka[/b] ze Základní školy Václava Havla v Poděbradech?
[b]Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny?
Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo? [/b]