Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik je na jedné ruce prstů?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - První dojmy
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: První dojmy  Odpovědět s citací
Děkuji za oba první příspěvky. Bohužel musím přiznat, že nervozní jsem z kamerování byla, ne moc, ale stále jsem si je uvědomovala, hlavně čas letěl velice rychle. Souhlasím také s E. Veselou, že skupinová práce mohla být zařazena až v jiné hodině, pokud by se nekamerovalo, zcelaurčitě bych to tak udělala. Nicméně děti zvládly svůj úkol poměrně rychle a to, co se neobjevilo na videu - např. rozbor a ukázky "vzkazů", které děti psaly své skupině, t.j. matematická zadání a pojmy, to jsme rozebrali na začátku následující hodiny a byla to pro děti docela dobrá motivace. Pobavili jsme se všichni a zároveň se děti dost poučily - jak je dobré vyjakřovat se co nejpřesněji - a jak je to také těžké. Interaktivní tabule - pokud procvičujeme frontálně připravené učivo na tabuli, děti jsou aktivnější, tentokrát sloužila tabule spíš pro výklad - takto jsem se rozhodla. Ještě jednou děkuji za příspěvky a doporučení. Mějte se hezky, Šárka H.
Příspěvek Napsal: úte 29. led 2013 17:09:24
  Předmět příspěvku:  Re: První dojmy  Odpovědět s citací
Pani ucitelka, pekne oducila,bohuzel ale interaktivni tabuli pouzivala vetsinou jen ona. Chapu, ze kontrola je nutna, ale lze na miste zmenit koncept hodiny a nedelat skupinovou praci, ktera by sama o sobe zabrala celou hodinu i s pripravou, vyhodnocenim, atd. Skupinova prace byla moc pekna - hlavne napad, ale nebyla dotazena - ucili se matematicky se vyjadrovat - geometricke zapisy - a ty v informacich od deti moc nebyly. Mohlo se hrat primo s geometrickym "sifrovanym" jazykem. Proste tato cast mela zabrat vetsinu hodiny a pokud pani ucitelka vedela, ze ji spatne stiha, nemela ji uz zarazovat.
Příspěvek Napsal: pon 28. led 2013 14:03:35
  Předmět příspěvku:  Re: První dojmy  Odpovědět s citací
Hodina se mi líbila. Střídaly se činnosti a žáci byli aktivní. Líbila se mi kontrola práce z předchozího dne na začátku hodiny, která sice byla delší, než paní učitelka chtěla, ale líbilo se mi, že to neutla! Často se mi také stává, že se z kontroly stane dovysvětlení a zabere velkou část hodiny. Tady bylo pěkně vidět, že je to účelné! Jinak chci paní učitelku pochválit za to, že se nebála a nechala se natáčet. Byla úplně přirozená a nezaznamenala jsem žádnou nervozitu. Děkuji, skvělá práce.
Příspěvek Napsal: čtv 24. led 2013 22:43:55
  Předmět příspěvku:  První dojmy  Odpovědět s citací
Viděli jste videozáznam výuky Matematiky ze Základní školy ve Velvarech?

Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny?

Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo?


Těšíme se na vaše příspěvky a názory.
Příspěvek Napsal: stř 23. led 2013 13:17:14


Přejít na:  
cron