Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: První dojmy |
 |
|
Děkuji za oba první příspěvky. Bohužel musím přiznat, že nervozní jsem z kamerování byla, ne moc, ale stále jsem si je uvědomovala, hlavně čas letěl velice rychle. Souhlasím také s E. Veselou, že skupinová práce mohla být zařazena až v jiné hodině, pokud by se nekamerovalo, zcelaurčitě bych to tak udělala. Nicméně děti zvládly svůj úkol poměrně rychle a to, co se neobjevilo na videu - např. rozbor a ukázky "vzkazů", které děti psaly své skupině, t.j. matematická zadání a pojmy, to jsme rozebrali na začátku následující hodiny a byla to pro děti docela dobrá motivace. Pobavili jsme se všichni a zároveň se děti dost poučily - jak je dobré vyjakřovat se co nejpřesněji - a jak je to také těžké. Interaktivní tabule - pokud procvičujeme frontálně připravené učivo na tabuli, děti jsou aktivnější, tentokrát sloužila tabule spíš pro výklad - takto jsem se rozhodla. Ještě jednou děkuji za příspěvky a doporučení. Mějte se hezky, Šárka H.
Děkuji za oba první příspěvky. Bohužel musím přiznat, že nervozní jsem z kamerování byla, ne moc, ale stále jsem si je uvědomovala, hlavně čas letěl velice rychle. Souhlasím také s E. Veselou, že skupinová práce mohla být zařazena až v jiné hodině, pokud by se nekamerovalo, zcelaurčitě bych to tak udělala. Nicméně děti zvládly svůj úkol poměrně rychle a to, co se neobjevilo na videu - např. rozbor a ukázky "vzkazů", které děti psaly své skupině, t.j. matematická zadání a pojmy, to jsme rozebrali na začátku následující hodiny a byla to pro děti docela dobrá motivace. Pobavili jsme se všichni a zároveň se děti dost poučily - jak je dobré vyjakřovat se co nejpřesněji - a jak je to také těžké. Interaktivní tabule - pokud procvičujeme frontálně připravené učivo na tabuli, děti jsou aktivnější, tentokrát sloužila tabule spíš pro výklad - takto jsem se rozhodla. Ještě jednou děkuji za příspěvky a doporučení. Mějte se hezky, Šárka H.
|
|
|
 |
Napsal: úte 29. led 2013 17:09:24 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: První dojmy |
 |
|
Pani ucitelka, pekne oducila,bohuzel ale interaktivni tabuli pouzivala vetsinou jen ona. Chapu, ze kontrola je nutna, ale lze na miste zmenit koncept hodiny a nedelat skupinovou praci, ktera by sama o sobe zabrala celou hodinu i s pripravou, vyhodnocenim, atd. Skupinova prace byla moc pekna - hlavne napad, ale nebyla dotazena - ucili se matematicky se vyjadrovat - geometricke zapisy - a ty v informacich od deti moc nebyly. Mohlo se hrat primo s geometrickym "sifrovanym" jazykem. Proste tato cast mela zabrat vetsinu hodiny a pokud pani ucitelka vedela, ze ji spatne stiha, nemela ji uz zarazovat.
Pani ucitelka, pekne oducila,bohuzel ale interaktivni tabuli pouzivala vetsinou jen ona. Chapu, ze kontrola je nutna, ale lze na miste zmenit koncept hodiny a nedelat skupinovou praci, ktera by sama o sobe zabrala celou hodinu i s pripravou, vyhodnocenim, atd. Skupinova prace byla moc pekna - hlavne napad, ale nebyla dotazena - ucili se matematicky se vyjadrovat - geometricke zapisy - a ty v informacich od deti moc nebyly. Mohlo se hrat primo s geometrickym "sifrovanym" jazykem. Proste tato cast mela zabrat vetsinu hodiny a pokud pani ucitelka vedela, ze ji spatne stiha, nemela ji uz zarazovat.
|
|
|
 |
Napsal: pon 28. led 2013 14:03:35 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: První dojmy |
 |
|
Hodina se mi líbila. Střídaly se činnosti a žáci byli aktivní. Líbila se mi kontrola práce z předchozího dne na začátku hodiny, která sice byla delší, než paní učitelka chtěla, ale líbilo se mi, že to neutla! Často se mi také stává, že se z kontroly stane dovysvětlení a zabere velkou část hodiny. Tady bylo pěkně vidět, že je to účelné! Jinak chci paní učitelku pochválit za to, že se nebála a nechala se natáčet. Byla úplně přirozená a nezaznamenala jsem žádnou nervozitu. Děkuji, skvělá práce.
Hodina se mi líbila. Střídaly se činnosti a žáci byli aktivní. Líbila se mi kontrola práce z předchozího dne na začátku hodiny, která sice byla delší, než paní učitelka chtěla, ale líbilo se mi, že to neutla! Často se mi také stává, že se z kontroly stane dovysvětlení a zabere velkou část hodiny. Tady bylo pěkně vidět, že je to účelné! Jinak chci paní učitelku pochválit za to, že se nebála a nechala se natáčet. Byla úplně přirozená a nezaznamenala jsem žádnou nervozitu. Děkuji, skvělá práce.
|
|
|
 |
Napsal: čtv 24. led 2013 22:43:55 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
První dojmy |
 |
|
Viděli jste videozáznam výuky Matematiky ze Základní školy ve Velvarech? Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny?
Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo?
Těšíme se na vaše příspěvky a názory.
Viděli jste [url=http://audiovideo.rvp.cz/video/2759/VV21---VIRTUALNI-HOSPITACE-MATEMATIKA-V-5-ROCNIKU.html][b][u]videozáznam[/u][/b][/url] výuky [b]Matematiky[/b] ze Základní školy ve Velvarech?
[b]Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny?
Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo? [/b]
Těšíme se na vaše příspěvky a názory.
|
|
|
 |
Napsal: stř 23. led 2013 13:17:14 |
|
|
 |
|