Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Vytváříme ŠVP - rozsah hodin jednotlivých předmětů
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Vytváříme ŠVP - rozsah hodin jednotlivých předmětů  Odpovědět s citací
Všichni to známe a zažili jsme při vytváření učebního plánu: kolik hodin dostaneme v učebním plánu pro náš předmět? Bývají to vlemi bouřlivé diskuse, nebo také někde direktivní rozhodnutí ředitele. Přitom počet hodin pro daný předmět je velmi limitující prvek pro naši práci. V publikovaném článku prof. RNDr. E. Svobody, CsC se objevují tři různé varianty časového koncipování předmětu. Autor se také zamýšlí nad obsahem fyziky, který je od počtu hodin odvozován. Ale tento problém řešili všechny předměty. A jak je to u vás? Jakou koncepci jste zvolilina vaší škole: minimální společný základ předmětů a hodně volitelnýchpředmětů, nebo větší prostor pro jednotlivé předměty a tím méně volitelnlých předmětů?
Příspěvek Napsal: pát 14. led 2011 10:52:46


Přejít na: