Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Jaké postupy používáte při běžném hodnocení žáků?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Jaké postupy používáte při běžném hodnocení žáků?  Odpovědět s citací
Mgr. Andrea Baumannová píše:
Mě by ale docela zajímalo hodnocení žáků v běžném procesu výuky... tedy to, co předchází klasifikaci. Mám zkušenost s "klasickým" hodnocením známkami , s bodováním i s pomocnými hodnotícími prvky. Byla bych moc ráda, kdyby se někdo podělil o své zkušenosti s běžným hodnocením žáků.
Mě osobně se velmi líbilo bodování, žáci s tím nebyli od počátku zcela spokojeni, ale posléze se jim to i líbilo. Mám zpětné vazby od různých typů žáků (výborní i průměrní) a jsou pozitivní.

Jaké zkušenosti máte vy?

Přeji hezký den.

Andrea


Andrea Baumannová v jiném tématu otevřela tuto otázku.
Jaké všechny postupy a nástroje tedy při hodnocení žáků používáte? Co kombinujete a jak se vám to osvědčuje?
Máte jako škola jednotný systém, nebo si každý učitel vybírá vlastní způsob?
Příspěvek Napsal: pát 06. lis 2009 14:29:09


Přejít na: