Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - 4. Zabezpečenie všeobecne a špecificky nadaného žiaka
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: 4. Zabezpečenie všeobecne a špecificky nadaného žiaka  Odpovědět s citací
Obecně k individuálnímu přístupu (nejen k nadaným) bych za sebe řekla, že:
  • IVP neměl by to být jen papír pro papír, který na začátku roku vyplním a na konci roku odevzdám - měl by pracovat s termíny, např. schůzek s rodiči, a měl by být dostatečně konkrétní, aby pomáhal a někam směřoval
  • neměl by vycházet jen z předpokladu, že je žák rychle hotový s "obyčejnými úkoly", a proto by jich měl dostat víc - základem je kvalita, úroveň znalosti žáka a s tím související úroveň zadaných úkolů. Jinými slovy tím, že žákovi dám víc práce než ostatním, tím u něj podle mě nadání nerozvíjím.
Příspěvek Napsal: pon 08. úno 2016 14:48:10
  Předmět příspěvku:  Re: 4. Zabezpečenie všeobecne a špecificky nadaného žiaka  Odpovědět s citací
Neviem dosť dobre, ako zostaviť individuálny vzdelávací plán pre nadaného žiaka. Koľko učiva a v akej náročnosti mu "pridať" k tomu, ktoré určuje vzdelávací program pre bežných žiakov? Ako ho nepreťažiť ale zároveň rozvíjať jeho talent?
Příspěvek Napsal: úte 02. úno 2016 21:56:15
  Předmět příspěvku:  4. Zabezpečenie všeobecne a špecificky nadaného žiaka  Odpovědět s citací
Aby bolo vzdelávanie nadaného žiaka efektívne, mal by používať iné materiály a pomôcky na vzdelávanie, ako ostatní žiaci v triede.

- Kto je zodpovedný za vypracovanie individuálneho vzdelávacieho plánu? Kto ho vypracuje? Akú má štruktúru?
- Využívate učebnice z daného predmetu pre vyšší ročník? Aké ďalšie “rozvíjajúce” podnety/materiály využívate? Podľa akého kritéria ich vyberáte?
- Má na škole možnosť vzdelávať sa so špeciálnym pedagógom alebo asistentom učiteľa? Ako pracuje špeciálny pedagóg alebo asistent učiteľa, keď je viac nadaných žiakov, z rôznych predmetov?
- Ako sa pripravuje asistent učiteľa na prácu so žiakom všeobecne nadaným alebo špecificky nadaným? Ako prebieha jeho spolupráca s učiteľmi vo vašej triede?
- Ako prebieha spolupráca s rodičmi pri vzdelávaní všeobecne nadaného žiaka? Máte nastavené pravidlá?
Příspěvek Napsal: sob 23. led 2016 2:34:11


Přejít na:  
cron