Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - 5. Preradenie do vyššieho ročníka
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: 5. Preradenie do vyššieho ročníka  Odpovědět s citací
Teraz napíšem pár slov ako matka. Keď chodila naša dcéra do tretej triedy, jej triedna učiteľka navrhovala, aby sme ju preradili do štvrtého ročníka. V tom čase sme ani nevedeli o integrácii nadaného žiaka. Absolvovala psychologické vyšetrenie a záver bol, že nadanie je najmä na jazyky, a teda alebo preradiť alebo chodiť na hodiny slovenského jazyka do vyššieho ročníka. Keď sme to doma všetko uvážili, nechali sme ju v jej pôvodnej triede a popoludní chodila do okresného mesta do jazykovej školy. Po rokoch sme to hodnotili ako v tom čase najlepšie riešenie.
Myslíte, že je je výhodou, keď sa v súčasnosti môže nadané dieťa vzdelávať a rozvíjať svoj talent v svojej škole? Napíšte svoje názory, prípadne skúsenosti.
Příspěvek Napsal: stř 17. úno 2016 0:47:31
  Předmět příspěvku:  Re: 5. Preradenie do vyššieho ročníka  Odpovědět s citací
Osobně jsem se nikdy s podobným postupem nesetkala, a proto bych byla velmi ráda, kdyby se do diskuze zapojil někdo, kdo návštěvy/přesun žáka z jiného ročníku zažil. Předpokládám, že postup do jiného ročníku není tak logisticky náročný, jako kdyby žák docházel jen na některé předměty. Sladění rozvrhu považuji za samozřejmost.
Když je na škole jen jeden učitel, např. biologie, pak není možné "sladit rozvrhy". Žák tedy musí docházet na biologii namíto jiného předmětu. Jak je toto řešitelné?
Jak přistupuje k "novému" žákovi učitel ve vyšším ročníku? Připravuje pro něj nějaké speciální materiály?
Příspěvek Napsal: stř 03. úno 2016 9:42:13
  Předmět příspěvku:  Re: 5. Preradenie do vyššieho ročníka  Odpovědět s citací
Máme nadaných žiakov, ktorí sa v jednom predmete vzdelávajú podľa individuálneho vzdelávacieho plánu. Keď chceme, aby pracovali so špeciálnym pedagógom alebo asistentom učiteľa, robí nám to problémy v rozvrhu. Z ktorého predmetu žiakovi "ubrať" a rozšíriť počet hodín predmetu, v ktorom je nadaný? Alebo pracovať s ním iba na vyučovacích hodinách v kmeňovej triede? Ako to riešite u vás?
Příspěvek Napsal: stř 03. úno 2016 8:08:13
  Předmět příspěvku:  5. Preradenie do vyššieho ročníka  Odpovědět s citací
Ak žiak splní úlohy individuálneho vzdelávacieho plánu skôr, ako za jeden školský rok, je možné ho preradiť do vyššieho ročníka.

- Ako riešiť situáciu, keď je žiak nadaný v jednom alebo dvoch predmetoch a v týchto splní individuálny vzdelávací plán skôr, ako za jeden školský rok?
- Máte skúsenosti, keď žiak absolvoval za jeden školský rok dva/viac ročníkov?
- Ako najlepšie ošetriť prípadný stres alebo i konflikty, keď v priebehu školského roka a školskej dochádzky nadaný žiak niekoľkokrát zmení spolužiakov?
Příspěvek Napsal: sob 23. led 2016 0:37:48


Přejít na:  
cron