Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Modul B: Studiová technika
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Modul B: Studiová technika  Odpovědět s citací
Modul B: Studiová technika (k získání znalostí z oblasti studiové práce, elektrotechniky, akustiky, soundingeneeringu apod.)

RVP pro ZUV stanovuje, že nové studijní zaměření EZHZT se skládá ze tří modulů A, B a C.
V tomto tématu bych se rád věnoval náplni modulu B, rozložení a využití v Učebních plánech pro I. i II. stupeň studia atd.

Jak se vám daří realizovat tento modul především v nižších ročnících prakticky?
A máte vůbec mladší žáky, kteří by plnohodnotně studovali samostatné studijní zaměření EZHZT od začátku I. stupně?

Předpokládám, že nejrozšířenější je ta praxe, že sami ze svého zájmu přicházejí až starší žáci (puberťáci nebo středoškoláci), kteří většinou začali hrát v nějaké kapele a tím se začali zajímat i o problematiku studiové techniky a nahrávání kapel. Tam už je ta práce samozřejmě jiná...
Příspěvek Napsal: pát 02. čer 2017 9:41:19


Přejít na: