Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Koncepty biologického vzdělávání
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Koncepty biologického vzdělávání  Odpovědět s citací
Diskusní prostředí obsahuje návrh jádrového učiva pro tři navržené koncepty biologického vzdělávání. Jedná se o učivo, které v rámci výuky přírodovědy, přírodopisu a biologie vnímáme jako stěžejní pro každé dítě a každého žáka. Domníváme se, že v návaznosti na pojmenované ,,jádrové" učivo bude důležité společně s učiteli shromažďovat náměty na činnosti žáků, které vedou k efektivnímu a pro žáky relevantnímu osvojování daného učiva. Až poté bude možné formulovat oborové cíle biologického kurikula do RVP.

Jaká máte doporučení pro případné úpravy jádrového učiva, aby skutečně vystihovalo to podstatné, čemu by se ve výuce měli děti a žáci s učiteli věnovat?

Za tým autorů podkladové studie pro přírodopis, biologii a geologii
Jakub Holec


Přílohy:
Poznámka: Pracovní verze jádorvého učiva pro daný koncept jako podklad pro další diskuse.
Rozmnožování a dědičnost.docx [14.39 KiB]
39 krát
Poznámka: Pracovní verze jádorvého učiva pro daný koncept jako podklad pro další diskuse.
Organismy_prostředí.docx [16.57 KiB]
33 krát
Poznámka: Pracovní verze jádorvého učiva pro daný koncept jako podklad pro další diskuse.
Evoluce a diverzita.docx [15.39 KiB]
39 krát
Příspěvek Napsal: čtv 03. říj 2019 22:07:21


Přejít na: