Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Jak zpracovat vyučovací předmět čtení na ZŠS?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zpracovat vyučovací předmět čtení na ZŠS?  Odpovědět s citací
Děkuji, jste moc hodná. Uděláme to také tak. :P
Příspěvek Napsal: čtv 26. srp 2010 12:24:48
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zpracovat vyučovací předmět čtení na ZŠS?  Odpovědět s citací
Citace:
Podle skladby žáků má učitel možnost volit různé metody a formy výuky a rozvoje čtenářských schopností. Využíváme jak metodu analyticko-syntetickou, tak i metodu genetickou, globální, splývavé čtení, sfumato, sociální čtení… Vzhledem k žákům s narušenou komunikační schopností těžšího stupně, případně žákům nemluvícím využíváme metody alternativní a augmentativní komunikace (AAK) . Z důvodu využívání různých metodik ve výuce čtení a psaní, jsou výstupy a učivo členěny do období a k nim jsou rozpracovány příslušné metodiky s časovým vymezením + vhodné učební materiály (v příloze).

...takto jsme u nas zpracovali charakteristiku predmetu Cteni [citace z SVP] - vystupy jsme doplnili o formulaci napr.
- Tvoří a čte otevřené slabiky s m,l,t,v,s,j, případně globálně jednoduchá slova

K zavaznosti vystupu: vzhledem k podminene formulaci - zak by mel - a k charakteristice zaka se strednim mentalnim postizenim, se predpoklada, ze nektery zak pozadovane vystupy dosahne a nektery ne. Pres to proste voda netece ;) , a tak bych se s tim vubec nezneklidnovala.
Byla vam moje rada k uzitku?
Příspěvek Napsal: úte 24. srp 2010 20:10:16
  Předmět příspěvku:  Jak zpracovat vyučovací předmět čtení na ZŠS?  Odpovědět s citací
Dobrý den,

zajímalo by mě, jakým způsobem zpracovat vyučovací předmět čtení na ZŠS v ŠVP pro SMR. Do jaké míry jsou očekávané výstupy z RVP závazné? Čtení vyučujeme alternativními způsoby (globální čtení... - podle potřeby konkrétního žáka). Do toho nám ale nesedí očekávané výstupy z RVP (např. "číst slabiky a dvojslabičná slova, skládat slova ze slabik"). A obecně by nás zajímala závaznost výstupů z RVP - co když se nám prostě některé v určitém období nehodí?

Děkuji.
Příspěvek Napsal: úte 24. srp 2010 12:47:34


Přejít na:  
cron