a) Odborný výcvik mají žáci a ne studenti.
b) 9 dní + 6 = 15 dní, pokud má odborný výcvik pouze 1 den v týdnu (?) je to 15 týdnů absence a určitě nic neumí, i když z ostatních dnů, kdy odborný výcvik absolvoval, známku má, určitě nesplnil všechna probíraná témata a je tedy v praxi nepoužitelný, zvlášť u oborů vzdělávání s maturitou, kde je odborného výcviku málo a u maturitních oborů bez odborného výcviku, pouze s praxí 3 hodiny týdně to není vůbec k ničemu.
c) Pokud žák není klasifikovaný v pololetí, existuje tu institut tak zvané doklasifikace, o kterou žák požádá ředitele (ředitelku) školy, který(á) určí, do kdy se má doklasifikace provést (obvykle do konce března). Žák dostane nějakou typickou profilovou práci, kde může prokázat, že probíraná témata zvládl (za dva dny, například). Hodnocení průběhu a výsledku je komisionární, minimálně dvěma osobami s písemným protokolem o průběhu a výsledku doklasifikace. Na konci školního roku se doklasifikace dělá až po prázdninách, stejným způsobem. Doklasifikace je záchranný pás pro žáky, kteří byli skutečně nemocní, nebo měli vážné překážky, kvůli kterým nemohli chodit. Není to milost, je to možnost prokázat, že umějí. Jsou to pouze orientační informace, víc ví váš ředitel(ka).
P.S. Někteří žáci si z doklasifikace dělají dobrou peřinku na svou lenost nebo si řeší svízelnou finanční situaci: místo na odborný výcvik chodějí například na brigádu nebo jsou jakoby nemocní a pak si za dva dny dodělají doklasifikaci a ostatní se diví, že oni museli všechno poctivě probrat a pravidelně chodit na odborný výcvik. Ale většinou to žáky baví víc než teorie a na praxi chodí.
a) Odborný výcvik mají žáci a ne studenti.
b) 9 dní + 6 = 15 dní, pokud má odborný výcvik pouze 1 den v týdnu (?) je to 15 týdnů absence a určitě nic neumí, i když z ostatních dnů, kdy odborný výcvik absolvoval, známku má, určitě nesplnil všechna probíraná témata a je tedy v praxi nepoužitelný, zvlášť u oborů vzdělávání s maturitou, kde je odborného výcviku málo a u maturitních oborů bez odborného výcviku, pouze s praxí 3 hodiny týdně to není vůbec k ničemu.
c) Pokud žák není klasifikovaný v pololetí, existuje tu institut tak zvané doklasifikace, o kterou žák požádá ředitele (ředitelku) školy, který(á) určí, do kdy se má doklasifikace provést (obvykle do konce března). Žák dostane nějakou typickou profilovou práci, kde může prokázat, že probíraná témata zvládl (za dva dny, například). Hodnocení průběhu a výsledku je komisionární, minimálně dvěma osobami s písemným protokolem o průběhu a výsledku doklasifikace. Na konci školního roku se doklasifikace dělá až po prázdninách, stejným způsobem. Doklasifikace je záchranný pás pro žáky, kteří byli skutečně nemocní, nebo měli vážné překážky, kvůli kterým nemohli chodit. Není to milost, je to možnost prokázat, že umějí. Jsou to pouze orientační informace, víc ví váš ředitel(ka).
P.S. Někteří žáci si z doklasifikace dělají dobrou peřinku na svou lenost nebo si řeší svízelnou finanční situaci: místo na odborný výcvik chodějí například na brigádu nebo jsou jakoby nemocní a pak si za dva dny dodělají doklasifikaci a ostatní se diví, že oni museli všechno poctivě probrat a pravidelně chodit na odborný výcvik. Ale většinou to žáky baví víc než teorie a na praxi chodí.
|