Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik je na jedné ruce prstů?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Zkušenosti s žáky s LMP v běžné třídě ZŠ
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Zkušenosti s žáky s LMP v běžné třídě ZŠ  Odpovědět s citací
V běžné třídě o 28 dětech, bez AP a s nespolupracujícími rodiči, se zprávou z poradenského zařízení bez konkrétních rad příkladů (kde PPP o chlapci píše: Barunka je tichá dívka.) je nemožné a upřímně nechápu přínos pro dítě. Jedná se druhý stupeň - na prvním ještě trochu chápal, ale nyní - M, ČJ, F, Ch - absolutně neví, navíc druhý cizí jazyk? Jak pracovat s takovým dítětem nevím, zvláště po zrušení přílohy k RVP.
Příspěvek Napsal: pát 10. dub 2015 8:38:11
  Předmět příspěvku:  Zkušenosti s žáky s LMP v běžné třídě ZŠ  Odpovědět s citací
Po vyzkoušení práce s těmito dětmi jsem došla k přesvědčení, že integrace žáků s LMP v běžné třídě základní školy není možná a prakticky na běžných školách většinou nefunguje, protože nelze pro tyto děti ani pro ty ostatní- neintegrované, zajistit rovný přístup ke vzdělávání. Vytvoří se IVP, ale na dítě učitel nemá tolik času, jako v ZŠ praktické nebo to s ním prostě neumí.Dítě s LMP nemůže fungovat bez asistenta pedagoga, na kterého se horko těžko shánějí peníze. Asistenta většinou dělá člověk, který je pro práci buď zapálený nebo i z jiných důvodů nemusí řešit peníze.Kvůli penězům se asistent obzvlášť na vesnici špatně shání.Legislativa v oblasti vzdělávání zdravotně postižených dětí není vyřešená, dokonce se nyní více řeší, kdo je nebo není Rom a zda je navíc mentálně postižený- viz dotazníky posílané ředitelům škol, které jsou dle mého názoru výrazně neetické. A kolik že jich na školách(Romů s LMP) je. Tato situace mě jako učitelku dost štve.Stojí to a padá s tím, jestli se líbíme nebo nelíbíme komisařům z EU.Ve finále to odnášejí děti.
Příspěvek Napsal: ned 30. lis 2014 19:06:28


Přejít na: