Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Příklady projektů pro MŠ
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Příklady projektů pro MŠ  Odpovědět s citací
Návrhy projektů MŠ:
1.Ranní učení německého jazyka;
2.Integrace romských dětí;
3.Oslavy narozenin dětí;
4.Nejmladší v ochraně přírody

1. Ranní učení německého jazyka:
•děti (4-6leté) jsou seznamované s cizím jazykem prostřednictvím pohybu, umění a dalších metod;
•seznamováním s německým jazykem se u dětí rozvíjí citlivost pro řeč, děti se učí reagovat na otázky vhodnými odpověďmi, při učení jazyka se u dětí vyvíjí slovní zásoba a neverbální schopnosti

2. Integrace romských dětí v MŠ "Tezno":
•zdokonalování kvality komunikace a umožňování učení sociální integrace mezi dětmi a mezi dětmi a dospělými;
•nabízet různorodé aktivity, které umožňují kvalitnější učení slovinského jazyka a učení o romské kultuře;
•respektovat dětské individuality, odlišnosti a možnost volby, která umožňuje formovat pozitivní osobnost a silnou duševní strukturu;
•zvažovat odlišnosti ve skupině (pohlaví, sociální a kulturní pozadí, životní pohled a vytvoření podmínek pro každé dětské vyjádření).
Těmito způsoby integrace romských dětí se učitelky snaží usnadnit těmto dětem začleňování do společnosti

3. Oslava narozenin dětí:
•účel oslavy narozenin ve školce spočívá ve zdůraznění dětské osobnosti a individuality;
•každému dítěti se dostane pozornost a má pěkný a příjemný zážitek;
•při různorodých aktivitách přizpůsobených dětské oslavě vidíme celistvost slavnostní nálady;
•každé narozeniny ve skupině jsou plánované v pořadí a aktivity (zazpívat oslavujícímu dítěti písničku, vyrobit mu dáreček apod.) s nimi spojené jsou zařazovány do plánů.

4. Nejmladší v ochraně přírody:
•rozvoj aktivního postoje k ochraně životního prostředí, rozvoj znalostí o přírodě a poznání její podobnosti a rozmanitosti;
•získání vědomostí o přírodním prostředí a o vhodném postavení k přírodnímu prostředí;
•získání aktivního postoje ke cvičení a sportovním aktivitám;
•rozvoj hygienických návyků, konzumace zdravého jídla, kulturní stolování.

V MŠ Tezno se děti seznamují s životním prostředím a se vším, co souvisí se zdravým životním stylem velmi aktivně, převážně hrou, vlastními prožitky a zkušenostmi. Tak si nejlépe uvědomí a zafixují důležitost zdravého životního stylu a získají nenásilně kladný vztah k přírodě a životnímu prostředí.
Příspěvek Napsal: úte 02. čer 2015 19:46:49


Přejít na: