Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Dekuji za upresneni za nas za vsechny.
Příspěvek Napsal: úte 01. lis 2011 22:43:32
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Jelikož mám 6 fiktivních firem, tak lze porovnávat činnosti jednotlivých oddělení. Je pravda, že jsem odpověděla nepřesně a neuvedla, že soutěží oddělení z jednotlivých firem mezi sebou. Omlouvám se.
Příspěvek Napsal: pon 31. říj 2011 14:06:21
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Soutěže oddělení, jak lze srovnávat účtárnu s marketingem? Opravdu by mne to zajímalo. Podle jakých kritérií?
Příspěvek Napsal: stř 26. říj 2011 13:25:57
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Soutěže oddělení. O tom jsem ještě neslyšela. moc by mne to zajímalo blíže.
Příspěvek Napsal: stř 22. čer 2011 10:27:03
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Hodnotím nejen známkou, ale také formou soutěží oddělení -např. účast na veletrzích. Hodně mě také pomohlo hodnocení od ředitele firmy, který žáky hodnotil před zaměstnanci a všichni mohli doplňovat hodnocení. Takže se žáci velkou měrou podílí na svém hodnocení.
Příspěvek Napsal: stř 22. čer 2011 10:04:09
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Moc souhlasím s předchozím příspěvkem. Ono očekávat, že žáci budou 100 % a vždy aktivní, nemůžeme. Bez učitele by to opravdu nešlo.
Příspěvek Napsal: pát 10. čer 2011 13:03:17
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Pokud se týká motivace studentů k práci ve fiktivní firmě, potvrzuje se mi, že nejlépe funguje vlastní příklad. U nás v cestovní kanceláři KA-Tour Mělník ještě začínající studenti (na začátku 3. ročníku) nemají vlastní organizační strukturu, protože konkurz na jednotlivé posty absolvují na přelomu listopadu a prosince. Teprve na základě získaných bodů v jednotlivých kategoriích se každý "zařadí" na post, ve kterém byl nejlepší. Čili motivovat žáky od září do listopadu-prosince není velký problém, protože nikdo z nich si nechce před zkušební komisí, kterou tvoří žáci 4. ročníku dané firmy, "uříznout" ostudu. Po rozběhnutí práce v jednotlivých odděleních je to malinko horší, protože někteří žáci své "vedoucí" ze svých řad moc neberou. Osvědčilo se mi (skoro jako vždycky) jít příkladem. Když vidím, že v některém oddělení to vázne, sednu k nim, něco jim pomůžu udělat, někoho dále zaúkoluji, něco poradím a najednou se to vždy rozběhne. Skoro se dá říct, že je nejlepší do jednotlivých oddělení "vlítnout" hned po začátku dvojhodinovky (kterou máme jedenkrát týdne) a setrvačností se rozjedou i ta další oddělení. S kázní problémy nemáme a pracovitost se dá vždycky "vnutit" zadáváním dalších a dalších úkolů. :D
Příspěvek Napsal: pát 10. čer 2011 12:57:59
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Často si kladu otázku, jestli pocit nejistoty ze žáků nevyplývá z toho, že máme příliš vysokou laťku? Nebývá to někdy tak, že naši žáci jsou prostě "normální"? A tedy nedokonalí? Pokud je snada, pokrok, ... často pocit nejistoty ze svých žáků mívají učitelé firem, které se umisťují na předních místech.
Příspěvek Napsal: pát 10. čer 2011 10:37:58
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Tady bych prosila ostatní kolegy o radu a zkušenosti. FIF vyučuji prvním rokem, navíc jako nepovinný předmět a někdy mám problémy jak žáky správně motivovat, hlavně pokud se týká dodržení termínů a pečlivosti.
Příspěvek Napsal: čtv 09. čer 2011 11:37:36
  Předmět příspěvku:  Re: Jak zaujmout a motivovat žáka v předmětu fiktivní firma  Odpovědět s citací
Motivujeme účastí na veletrzích FIF a dnech Otevřených dveří naší OA.
Příspěvek Napsal: čtv 09. čer 2011 10:52:58


Přejít na:  
cron